Gå til innhold

Når ble store baller sexy!?😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi har fått seg ny kjæreste. Har ennå ikke møtt han pga, dere vet. Bare sett bilde, han er en kjekk mann. Hun har fortalt mye om han hvor fantastisk han er, og hvor god han er til alt han foretar seg. Jeg spurte hva som hva det mest sexy med han, da svarte hun veldig overraskende; de store ballene hans! Ok... svarte jeg bare. Seriøst, er det noen andre her som synes ballene til mannen er sexy?😅

Anonymkode: 62660...62a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. 

Anonymkode: f5814...a0f

Skrevet

Hvis du har sett et par skikkelig usexy baller lærer du deg virkelig å sette pris på de som er sexy 😂 Seriøst! 

Anonymkode: 6ee6e...7b7

Skrevet

X'n hadde lange asymmetriske baller, der den ene hang mye lengre ned. Ikke spesielt lekkert 😂 nåværende har en helt vanlig en. Men setervollen ikke ballene som får min oppmerksomhet først akkurat.

Skrevet
35 minutter siden, Sjokoladebanan skrev:

X'n hadde lange asymmetriske baller, der den ene hang mye lengre ned. Ikke spesielt lekkert 😂 nåværende har en helt vanlig en. Men setervollen ikke ballene som får min oppmerksomhet først akkurat.

Det er sykt dårlig gjort å ha både det bildet og brukernavnet når jeg prøver å holde meg unna sjokolade 😁

Anonymkode: 1e92c...32d

Skrevet

Store baller er IKKE sexy. Nei, nei, nei. Til nød stor penis, hvis den ellers er ren og villig til å stå. Men ballene: huff, nei. Blir kvalm.

Anonymkode: 771ce...97a

Skrevet

Ja jeg elsker og ta på ballene til samboer, er en god håndfull, mjuke og gode😜  gjør det hver dag😍 har vert sammen i 4 år🙂 jeg synst det er sexy ihvertfall når pikken også er stor og hard i tilleg🥰 mmmm...fikk lyst på ett ligg med han nå!! 

Anonymkode: a996d...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...