Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Har i tre dager hatt litt sår hals og er litt tung i hodet. I dag kjenner jeg at jeg er litt tett i nesen, men ikke så mye at jeg må bruke nesespray. Ingen andre i husstanden kjenner symptomer, bare jeg. I morgen har vi planlagt å gå på fjelltur, kan jeg det? Det er bare oss i kjernefamilien som skal gå, jeg skal jo selvfølgelig holde god avstand til evt. andre folk vi treffer på.. Anonymkode: 1c244...64e
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har i tre dager hatt litt sår hals og er litt tung i hodet. I dag kjenner jeg at jeg er litt tett i nesen, men ikke så mye at jeg må bruke nesespray. Ingen andre i husstanden kjenner symptomer, bare jeg. I morgen har vi planlagt å gå på fjelltur, kan jeg det? Det er bare oss i kjernefamilien som skal gå, jeg skal jo selvfølgelig holde god avstand til evt. andre folk vi treffer på.. Anonymkode: 1c244...64e Nei, du skal være hjemme. Hvor vanskelig er det egentlig, det er jo enkleste rådet å forholde seg til av alle. «Har du symptomer på luftveisinfeksjon - bli hjemme!» Anonymkode: 4fcba...984
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Hvis du skal kjøre bil sammen med andre i husstanden til utgangspunktet for turen, og ikke går inn på bensinstasjoner på veien, så må det være helt uproblematisk. Jeg hadde gått fjelltur som planlagt. God tur! Anonymkode: 57362...c4b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 Ja, vet jeg skal holde meg hjemme. Men tenker en tur i fjellet, hvor jeg mest sannsynlig ikke treffer så mange andre folk, kan vel ikke gjøre noe? Jeg har veldig lette symptomer, føler meg egentlig ikke syk. Vi skal kjøre bil og ikke stoppe noen plass. Kanskje for å kjøpe is, men da sitter bare jeg i bilen. De andre i familien har ikke symptomer, så ingen restriksjoner på de. Anonymkode: 1c244...64e
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 Sikker på at det ikke er allergi? Jeg er allergisk mot pollen, og jeg holder meg ikke inne hele våren og sommeren med litt tungt hode og snufsete nese. Anonymkode: 8e204...eb1
Hannasbananas Skrevet 18. mai 2020 #6 Skrevet 18. mai 2020 På 16.5.2020 den 14.49, Anonym bruker skrev: Ja, vet jeg skal holde meg hjemme. Men tenker en tur i fjellet, hvor jeg mest sannsynlig ikke treffer så mange andre folk, kan vel ikke gjøre noe? Jeg har veldig lette symptomer, føler meg egentlig ikke syk. Vi skal kjøre bil og ikke stoppe noen plass. Kanskje for å kjøpe is, men da sitter bare jeg i bilen. De andre i familien har ikke symptomer, så ingen restriksjoner på de. Anonymkode: 1c244...64e Du.skal.bli.hjemme! «men, jeg, jeg, JEG skal bare...» Det blir som de som blir helt sjokkerte fordi det var så utrolig mange mennesker på Biltema da de var der på lørdag... «men da var vel du en av dem?» «ja, men JEG skulle jo bare...» Skjønner dere ikke at nettopp dere er grunnen til at vi kommer til å slite med dette lenge? Fa** ta dere «skal bare»-folka.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #7 Skrevet 18. mai 2020 På 16.5.2020 den 15.07, Anonym bruker skrev: Sikker på at det ikke er allergi? Jeg er allergisk mot pollen, og jeg holder meg ikke inne hele våren og sommeren med litt tungt hode og snufsete nese. Anonymkode: 8e204...eb1 Det gjør ikke jeg heller, kan jo ikke det. Har i tillegg kronisk migrene, så snufsete og tung i hodet er hverdagen min. Men sår hals er vel ikke vanlig ved allergi? Ikke hi Anonymkode: e6f09...31d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2020 #8 Skrevet 18. mai 2020 38 minutter siden, Hannasbananas skrev: Du.skal.bli.hjemme! «men, jeg, jeg, JEG skal bare...» Det blir som de som blir helt sjokkerte fordi det var så utrolig mange mennesker på Biltema da de var der på lørdag... «men da var vel du en av dem?» «ja, men JEG skulle jo bare...» Skjønner dere ikke at nettopp dere er grunnen til at vi kommer til å slite med dette lenge? Fa** ta dere «skal bare»-folka. AMEN! Anonymkode: 2bf8e...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå