Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skal på, ja! 

Anonymkode: daf24...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Været er forferdelig, så her blir det innedag i morgen. Godt frokost, middag, is og kaker. Blir nok å se på TV og spille spill. Ingen planer om bunad på noen av oss.

Anonymkode: 2a1ae...f50

Skrevet
5 timer siden, sug lut skrev:

Nemlig! Det er noe med å bidra til at det blir en fin dag - og ingenting er finere enn havet av bunader. Nå blir det ikke noe hav, men en liten pytt på tunet skal vi nå få til :) - vi blir en eller to i bunad, men uansett - vi pynter opp like mye som flaggene :) .

Samme her! Skal ut for å støtte og høre på korpset, hvor eldste er med, og da må vi alle gjøre det vi kan for å bidra til 17. mai stemningen ❤️

Anonymkode: ba349...b81

Skrevet

Nei. Er meldt iskaldt og sludd her så vi holder oss innendørs i morgen. Men skal pynte oss litt likevel og lage stor frokost og kose oss.

Skrevet

Jaaa. Skal ut med datteren. Hadde hatt på bumad selv om jeg bare var hjemme. Håper forresten jeg får den på.

Anonymkode: a2aa6...850

Skrevet

Nei, ikke i år. Skal til mine foreldre for å spise litt og kose oss sammen. Alle pynter seg, men alle er også enige om at bunad blir litt styrete i år når vi ikke skal ut uansett. 

Anonymkode: e6b86...333

Skrevet

Bunaden skal på. Vi skal til mine foreldre og stå på koronatrygg avstand og synge "Ja, vi elsker" med bunad, flagg og hele pakka. Så blir det pølser og is og tog bort til naboen. Det er tross alt 17,mai, og det eneste som mangler er barnetog og trengsel. 

Skrevet

Ja, den skal på. Ombestemte meg for et par timer siden, frem til da var jeg sikker på at den ikke skulle på.

Men så sto jeg her og strøyk bunadskjorta til datteren, og kom frem til at pokker heller, det er 17 mai, så det var bare å komme i gang med å pusse sølv og stryke skjorte 😊

Anonymkode: bd685...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...