Gå til innhold

Jeg savner det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 11 år:Før ble det sendt masse mld til hverandre som at vi savnet hverandre, gledet oss til å møtes, mld som viste at man satte pris på hverandre.

Nå er det :» glemte å si at ******* bæsjet mye imorgest»(har ei som plages med magen)🙈»kjøp dopapir»

Hvordan komme tilbake til litt andre romantiske mld??Gjør dere slikt etter flere år?

Anonymkode: 36cf6...192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Majoriteten av mld er så klart "husk Bleier til bhg", ".... har gjort lekser, men må lese på...", "når er du ferdig på jobb i dag", "middagen klar kl 17" osv. Men jo, hender vi sender koselige meldinger også. Han er flinkere en meg der skal jeg innrømme. Han kan faktisk finne på å legge lapp med "ha en fin dag, kjære. Takk for at du er så flink mamma til guttene våre" etc. Jeg skriver kanskje en hilsen til han på speilet med eyeliner, hvis jeg drar før de står opp. Igjen, det er ikke hver dag. Men det gjør godt i en hektisk hverdag også å plutselig få en hilsen utenom handleliste og logistikkplanlegging, skal innrømme det, selv om jeg ikke er av den romantiske typen ☺️

Vært sammen i 10år,to barn. 

Anonymkode: ef707...fff

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det :» glemte å si at ******* bæsjet mye imorgest»(har ei som plages med magen)🙈»kjøp dopapir»

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Majoriteten av mld er så klart "husk Bleier til bhg", ".... har gjort lekser, men må lese på...", "når er du ferdig på jobb i dag", "middagen klar kl 17" osv.

Jeg personlig klarer meg fint uten klissete meldinger. Men hvis dere ønsker å tilbake til det, så må dere jo kutte ut sånt som dette over her, tenker jeg. Det er jo masing, og ikke særlig fristende å svare romantisk tilbake. 

Den eneste meldingen som er innafor er den om når middagen er klar...skjønt, jeg ser ikke hvorfor ikke det også er planlagt før jobb. 

Anonymkode: a44d3...e3e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg personlig klarer meg fint uten klissete meldinger. Men hvis dere ønsker å tilbake til det, så må dere jo kutte ut sånt som dette over her, tenker jeg. Det er jo masing, og ikke særlig fristende å svare romantisk tilbake. 

Den eneste meldingen som er innafor er den om når middagen er klar...skjønt, jeg ser ikke hvorfor ikke det også er planlagt før jobb. 

Ser du siterer meg, og skriver "dere"? 

Vi har det fint vi. Jeg bare viste til at vi også har de "kjedelige hverdagsmeldingene", men klinker til nå og da med å vise at vi setter pris på hverandre. 

Liker at du hang deg opp i middagsplanleggingen vår 😂 Nå var riktignok dette bare oppdiktede eksempler, men siden du måtte slå til med en liten passiv-aggressiv setning der... Vi har ikke fast middagstid. Og min jobb tillater ikke faste klokkeslett. Utover det så er det da helt normalt å sende sms "når ca er det middag?" "middagen er klar kl 17" "ok, da skal jeg kjappe meg/ok, det rekker jeg ikke. Sorry." 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser du siterer meg, og skriver "dere"? 

Vi har det fint vi. Jeg bare viste til at vi også har de "kjedelige hverdagsmeldingene", men klinker til nå og da med å vise at vi setter pris på hverandre. 

Liker at du hang deg opp i middagsplanleggingen vår 😂 Nå var riktignok dette bare oppdiktede eksempler, men siden du måtte slå til med en liten passiv-aggressiv setning der... Vi har ikke fast middagstid. Og min jobb tillater ikke faste klokkeslett. Utover det så er det da helt normalt å sende sms "når ca er det middag?" "middagen er klar kl 17" "ok, da skal jeg kjappe meg/ok, det rekker jeg ikke. Sorry." 

Ok, beklager. Fanget ikke opp at du var ute etter å krangle. Mente bare å komme med eksempler til HI. 

Skrevet

Ok, beklager. Fanget ikke opp at du var ute etter å krangle. Mente bare å komme med eksempler til HI. 

🤦‍♀️

Poenget var vel hvorfor du skulle dra inn ef.707.fff i den kommentaren din. Det forsto ikke jeg heller. Hun skrev jo bare at sånn er hverdagen med barn. Men at de faktisk skrev det innimellom for det. 

Hi. Kanskje du må begynne å skrive sånt da. Så kanskje han følger opp. For min del må jeg føle det og mene det for å skrive det. Ja, alltid hyggelig å få han hjem osv. Men det må være den lille følelsen ekstra om jeg skal skrive sånt. 

Anonymkode: f6ca5...891

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget var vel hvorfor du skulle dra inn ef.707.fff i den kommentaren din.

Jeg gjorde ikke det, jeg skrev til HI. 

Skrevet

🤦‍♀️

Poenget var vel hvorfor du skulle dra inn ef.707.fff i den kommentaren din. Det forsto ikke jeg heller. Hun skrev jo bare at sånn er hverdagen med barn. Men at de faktisk skrev det innimellom for det. 

Hi. Kanskje du må begynne å skrive sånt da. Så kanskje han følger opp. For min del må jeg føle det og mene det for å skrive det. Ja, alltid hyggelig å få han hjem osv. Men det må være den lille følelsen ekstra om jeg skal skrive sånt. 

Anonymkode: f6ca5...891

Selv jeg skjønte at det ikke var et angrep på de to anonyme, men brukt som eksempel til HI. Les innlegget hennes en gang til så ser du det 😊

Anonymkode: be09e...269

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selv jeg skjønte at det ikke var et angrep på de to anonyme, men brukt som eksempel til HI. Les innlegget hennes en gang til så ser du det 😊

Anonymkode: be09e...269

Takk! :) 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjorde ikke det, jeg skrev til HI. 

Når du siterer en annen enn hi, så bur du presisere at det er til hi og ikke den du siterer, det blir fort misforståelser hvis ikke

Anonymkode: 32940...93d

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når du siterer en annen enn hi, så bur du presisere at det er til hi og ikke den du siterer, det blir fort misforståelser hvis ikke

Anonymkode: 32940...93d

Egentlig ikke. Det er vel heller en selvfølge at når HI spør om noe, så er det hennes spørsmål som er tema, ikke alt mulig annet. Når man da skriver dere, så er det altså HI og mannen som menes.

Hva med å heller øve opp leseforståelsen litt, i alle fall heller enn å gå rett i angrep?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...