Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Har dere bare hatt kraftige anfall, eller litt ubehag og vondt ofte? Jeg har en sånn murring ofte der galleblæren sitter og noen ganger er det ubehagelig å ligge på den siden. Har hatt 3-4 kraftige anfall og et par svake. Men nå er det vondt og ubehag ofte, ikke kjempevondt, bare sånn at jeg hele tiden kjenner det liksom. Har fått påvist masse stein i fjor. Anonymkode: 0eac8...49c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Jeg hadde bare kraftige anfall, to stykker som varte ca en uke hver. Helt jævlig. Men de startet med sånne murringer i noen timer før det ble skikkelig vondt. Anonymkode: 45546...03c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Kraftige anfall stort sett, men etter slike anfall lå det ofte og murret slik du beskriver. Fjerna galleblæra etter 5 år med plager like før jul, og er helt fin nå, ingen problemer lenger! 😊 Anonymkode: a58f4...3cc
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har alltid trodd det var menssmerter, helt til jeg begynte å få kraftige anfall. Det siste anfallet gikkober i bukspyttkjertelbetennelse - så det kunne gått skikkelig dårlig Fjernet galleblæra for 4 år siden - har ikke hatt smerter siden Anonymkode: a45a5...d4a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Begge deler. Mye murring, men en del kraftige anfall også. Et der jeg nesten besvimte av smerte og et som varte i 7 timer før jeg fikk morfin. Da ble det galleblærebetennelse av det. Nå er hele skiten borte og takk og pris for det. Til deg som hadde kraftige anfall i ei uke: Ble du ikke innlagt eller fikk noe for å stoppe det? Anonymkode: 802bd...d1e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begge deler. Mye murring, men en del kraftige anfall også. Et der jeg nesten besvimte av smerte og et som varte i 7 timer før jeg fikk morfin. Da ble det galleblærebetennelse av det. Nå er hele skiten borte og takk og pris for det. Til deg som hadde kraftige anfall i ei uke: Ble du ikke innlagt eller fikk noe for å stoppe det? Anonymkode: 802bd...d1e Jeg ble innlagt første gangen. Da visste vi ikke hva det var først, så jeg ble lagt inn for undersøkelser og fikk bli og fikk morfin til det gikk over. Andre gangen visste jeg jo hva det var, så da fikk jeg bare resept på smertestillende og beskjed om å komme inn hvis jeg fikk symptomer på betennelse. Det var ikke noe å gjøre uansett sa de. Jeg ble henvist til operasjon etter andre gangen da. Anonymkode: 45546...03c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ble innlagt første gangen. Da visste vi ikke hva det var først, så jeg ble lagt inn for undersøkelser og fikk bli og fikk morfin til det gikk over. Andre gangen visste jeg jo hva det var, så da fikk jeg bare resept på smertestillende og beskjed om å komme inn hvis jeg fikk symptomer på betennelse. Det var ikke noe å gjøre uansett sa de. Jeg ble henvist til operasjon etter andre gangen da. Anonymkode: 45546...03c Stakkars deg. Jeg var klar til å gi opp etter 7 timer med så store smerter at jeg ikke klarte å stå oppreist. Å få morfin da var som å komme til himmelen. Anonymkode: 802bd...d1e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har det slik du beskriver det! Uvel, kvalm og smerter på høyre siden! Men ikke som krampesmerter, bare generelt vondt og ubehag. Anonymkode: 7fb5f...f06
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stakkars deg. Jeg var klar til å gi opp etter 7 timer med så store smerter at jeg ikke klarte å stå oppreist. Å få morfin da var som å komme til himmelen. Anonymkode: 802bd...d1e Ja jeg syntes ganske synd på meg selv også den gangen. 😛 Følte at jeg ikke klarte mer mange ganger, men man har jo ikke noe annet valg. Men veldig glad jeg er kvitt faenskapet nå. Anonymkode: 45546...03c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har det slik du beskriver det! Uvel, kvalm og smerter på høyre siden! Men ikke som krampesmerter, bare generelt vondt og ubehag. Anonymkode: 7fb5f...f06 Sånn har jeg det også. Har hatt det i 25 år, tror jeg. Pussig nok har det blitt langt bedre etter at jeg for en del år siden gikk over til mer eller mindre lavkarbokosthold (ikke ketose). Spiser jeg for mye karbohydrater (for min kropp) og lite fett blir det verre. Det er jo stikk i strid med det de sier det skal være, men jeg velger å stole på kroppen min, som ofte ikke reagerer som den "burde". Anonymkode: adae5...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå