Gå til innhold

Håp om USA i september?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke utenlandsreiser før 20 august...da er det kanskje håp om Begynnelsen av september .

Anonymkode: 651f1...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sagt det før, og sier det igjen.
Det er uaktuelt å dra til USA så lenge den hoppende gale smurfen sitter på tronen.

Anonymkode: eef7a...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss håpe at dette arnestedet for pest blir åpnet for innreise. 

Anonymkode: 2930b...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funne meg kjæreste i Los Angeles. Vil så møte han. Han vil komme så jeg tror det er håp i august.

Anonymkode: c5603...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har funne meg kjæreste i Los Angeles. Vil så møte han. Han vil komme så jeg tror det er håp i august.

Anonymkode: c5603...8c9

Ja de åpner nok grensene igjen kun for at du skal få deg ett knull

Anonymkode: 56672...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har lyst til å dra til USA nå når selve IT-klovnen er president?  Folket der har jo gått helt av skaftet, det er demonstrasjoner med gevær og granater, konspirasjonsteorier, splittet befolkning, og krangel og bråk blant politikere.

Huff, er det ETT land som virkelig ikke har tålt denne pandemien, så er det USA, og da snakker jeg ikke om antall døde og smittede. Klin kokos hele gjengen. 

 

Anonymkode: 7fffb...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA er vel et av landene med minst kontroll på pandemien. Så jeg håper det ikke åpnes for reiser til landet til høsten.

Anonymkode: 96ca7...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem har lyst til å dra til USA nå når selve IT-klovnen er president?  Folket der har jo gått helt av skaftet, det er demonstrasjoner med gevær og granater, konspirasjonsteorier, splittet befolkning, og krangel og bråk blant politikere.

Huff, er det ETT land som virkelig ikke har tålt denne pandemien, så er det USA, og da snakker jeg ikke om antall døde og smittede. Klin kokos hele gjengen. 

 

Anonymkode: 7fffb...a91

Nei, vi er ikke klin kokos hele gjengen. Hvis du hadde lest litt mer enn overskrifter, så hadde du fått med deg at majoriteten av stemmeberettigede faktisk ikke stemte på DT. Du hadde også fått med deg at de som demonstrerer osv nå, representerer meningene til en bitteliten minoritet av befolkningen.
Tenk litt på hvordan du generaliserer en hel befolkning på mer enn 300 millioner mennesker. Tror ikke du hadde vært så happy hvis en amerikaner hadde sagt noe tilsvarende om nordmenn.

Jeg tror ikke det blir mulig å reise til USA uten karantene enten der borte eller her i september. Men det blir jo bare gjetting.

Regner forøvrig med at du ikke reiser til noen land der du er uenig med de til enhver tid styrende politikere da? Siden jeg regner med at du handler konsekvent...

Jeg håper å få treffe familien der borte så snart det er forsvarlig.

Anonymkode: 4a0a7...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det kan du bare glemme. Og det koser meg.

Anonymkode: c84e3...4c5

Og hvorfor koser det deg? Til Hi ; jeg tror nok det kan bli vanskelig men det er lov å håpe😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det kan du bare glemme. Og det koser meg.

Anonymkode: c84e3...4c5

Hvorfor koser du deg over at HI ikke kommer til USA? Hva vet du om formålet med turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, TinaK 1990 skrev:

Hvorfor koser du deg over at HI ikke kommer til USA? Hva vet du om formålet med turen?

Hun maser. Da fortjener hun å måtte bli hjemme uansett.

Anonymkode: c84e3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun maser. Da fortjener hun å måtte bli hjemme uansett.

Anonymkode: c84e3...4c5

Lurer på hva du fortjener for å være atal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun maser. Da fortjener hun å måtte bli hjemme uansett.

Anonymkode: c84e3...4c5

Hun maser? Er spørsmålet stilet til deg personlig? Må du åpne alle tråder i den tro at det er til deg hun henvender seg? I så fall - da skjønner jeg at du opplever det som mas!

Gjør som oss andre, åpne de tråder du synes er interessante. Bare et tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må inbrømme at jeg håper det ikke blir mulig med utenlandsferier i år. Det er rett og søett veldig mange som har godt av å bli bedre kjent i eget nærmiljø og eget land. Her jeg bor er det mange som ikke vet om badestedene en kilometer fra huset sitt, som ikke vet om nærmiljøkroa og som aldri haf plukket bringebær  selv om de er lommekjent i roma, har plukket apelsiner og badet på Island.

Anonymkode: d571b...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg håper det ikke blir lov med mye utenlandsreiser til pandemien er bedre under kontroll i flere land. Det hadde vært bortenfor all idioti om vi nå reiste masse for så å være nødt til å stenge skoler og barnehager igjen til høsten. 

Jeg er villig til å ofre egne og andres turer for å ha større sjanse for at barn og unge kan få en så normal hverdag som mulig til høsten.

Anonymkode: 96ca7...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg må inbrømme at jeg håper det ikke blir mulig med utenlandsferier i år. Det er rett og søett veldig mange som har godt av å bli bedre kjent i eget nærmiljø og eget land. Her jeg bor er det mange som ikke vet om badestedene en kilometer fra huset sitt, som ikke vet om nærmiljøkroa og som aldri haf plukket bringebær  selv om de er lommekjent i roma, har plukket apelsiner og badet på Island.

Anonymkode: d571b...c16

Jeg synes i grunn folk skal få lov til å oppleve akkurat det de selv ønsker på ferie enten det er i inn eller utland jeg. Poenget er jo at vi er forskjellige og ønsker forskjellige ting . Jeg kjenner flere som aldri har vært utenfor Norges grenser men jeg tenker da ikke at de på død og liv må til Roma fordi du burde ha oppleve Roma . De jeg kjenner stortrives på camping og kunne ikke tenkt seg noe annet. Selv forstår jeg overhode ikke fascinasjonen men jeg sitter da ikke på noe fasit på hva som er rett måte å feriere på. Ganske sikker på at det finnes flere kroer i nærområdet her jeg ikke har hørt om er jeg også og det lever jeg godt med. Når dette er sagt så håper jeg alle får en flott ferie enten det er hjemme i gata , på hytta eller i utlandet dersom det skulle bli lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg synes i grunn folk skal få lov til å oppleve akkurat det de selv ønsker på ferie enten det er i inn eller utland jeg. Poenget er jo at vi er forskjellige og ønsker forskjellige ting . Jeg kjenner flere som aldri har vært utenfor Norges grenser men jeg tenker da ikke at de på død og liv må til Roma fordi du burde ha oppleve Roma . De jeg kjenner stortrives på camping og kunne ikke tenkt seg noe annet. Selv forstår jeg overhode ikke fascinasjonen men jeg sitter da ikke på noe fasit på hva som er rett måte å feriere på. Ganske sikker på at det finnes flere kroer i nærområdet her jeg ikke har hørt om er jeg også og det lever jeg godt med. Når dette er sagt så håper jeg alle får en flott ferie enten det er hjemme i gata , på hytta eller i utlandet dersom det skulle bli lov. 

Jeg har ikke så stor yro på at folk flest vet sitt eget beste som du har. Etter min erfaring blir veldig mange fastlåst i sitt eget mønster. De går de samme turene, spiser den samme maten, ferierer på samme måte, trener på samme sted, ser samme type tv-programmer, hører samme type musikk osv, uten å gi noe annet en ekte sjanse. Det kan være bra å å få et skikkelig spark bak for å få prøvd noe nytt.

Anonymkode: d571b...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke så stor yro på at folk flest vet sitt eget beste som du har. Etter min erfaring blir veldig mange fastlåst i sitt eget mønster. De går de samme turene, spiser den samme maten, ferierer på samme måte, trener på samme sted, ser samme type tv-programmer, hører samme type musikk osv, uten å gi noe annet en ekte sjanse. Det kan være bra å å få et skikkelig spark bak for å få prøvd noe nytt.

Anonymkode: d571b...c16

Folk må ikke gi noe nytt en sjanse hvis de ikke vil det. De kan være like lykkelige på ferie på den samme campingen år etter år som jeg blir av å se nye steder . Vi har kun en fasit og det er fasiten på hva som er rett for oss selv . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Folk må ikke gi noe nytt en sjanse hvis de ikke vil det. De kan være like lykkelige på ferie på den samme campingen år etter år som jeg blir av å se nye steder . Vi har kun en fasit og det er fasiten på hva som er rett for oss selv .

Du har et poeng i det at det er individuelt. Men, og det er et stort men, når det som gjør deg lykkelig er noe som både direkte og indirekte kan skade andre, vel da er ikke de fasiten noe særlig tess. Da bør man, istedenfor å drømme om utlandet, lære seg å leve etter og å finne glede i en virkelighet som gagner og gleder samtidig. Hvis din fasit er lykke på reise og den fasiten skader meg, da forventer jeg at du er omgjengelig nok til å vurdere alternative løsninger uten å surmule. ( Da mener jeg " du" som en hvilken som helst person og ikke deg, adhd-mamma)

Anonymkode: 3f5cb...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...