Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Og etterpå har jeg virkelig ikke lyst å ha mer sex. Og det er jo skikkelig egoistisk, så jeg prøver å holde oppe dampen så han blir ferdig også, men han merker det jo....flere som har dette "problemet?" Anonymkode: 7b782...aef
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Jeg kommer også alltid før mannen, så mange ganger jeg orker. Mannen kommer når jeg er fornøyd. Kan du ikke bare gå for neste orgasme for å holde «dampen» oppe? Anonymkode: 8121d...c7c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kommer også alltid før mannen, så mange ganger jeg orker. Mannen kommer når jeg er fornøyd. Kan du ikke bare gå for neste orgasme for å holde «dampen» oppe? Anonymkode: 8121d...c7c Du tror alle damer klarer/ønsker flere orgasmer på rad? Når jeg har hatt orgasme, da er jeg FERDIG, og en ny orgasme er ikke litt fristende engang. Anonymkode: 5170b...ec1
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Jeg er lik, en orgasme holder i massevis, jeg ønsker overhodet ikke flere. Men her holder mannen igjen til det går for meg da, også kommer han gjerne rett etterpå Kanskje du bare må endre litt på rutinene deres, at det går for han først en stund? Anonymkode: 4a9df...17f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har aldri klart å komme to eller flere ganger på rad, og tror rett og slett at det er en myte at damer får det til 😉 Hi, får dere til å utsette din orgasme? Anonymkode: c5b10...0a8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Høres ut som et luksusproblem. 😋 Mindre kliss, og samtidig godt å ligge i skje og kjenne han er stiv, selv om sexen er over. Anonymkode: 85640...b1e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kommer også alltid før mannen, så mange ganger jeg orker. Mannen kommer når jeg er fornøyd. Kan du ikke bare gå for neste orgasme for å holde «dampen» oppe? Anonymkode: 8121d...c7c Nei, da er jeg liksom helt ferdig... Anonymkode: 7b782...aef
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er lik, en orgasme holder i massevis, jeg ønsker overhodet ikke flere. Men her holder mannen igjen til det går for meg da, også kommer han gjerne rett etterpå Kanskje du bare må endre litt på rutinene deres, at det går for han først en stund? Anonymkode: 4a9df...17f Ja, får prøve på det... Jeg blir så ivrig når vi først kommer igang🤣. Men når jeg leser om menn som kommer etter 2 minutter uten å tilfredsstille partneren blir jeg jo provosert. Ikke så galt her, han kommer jo han også, men blir litt laber innsats av meg på slutten.... Anonymkode: 7b782...aef
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri klart å komme to eller flere ganger på rad, og tror rett og slett at det er en myte at damer får det til 😉 Hi, får dere til å utsette din orgasme? Anonymkode: c5b10...0a8 Klarte det i begynnelsen faktisk. Men det er mange barn siden... Anonymkode: 7b782...aef
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 Her sørges det for at min orgasme kommer tidlig i akten fordi jeg blir helt vill etterpå. Jeg bare MÅ ha ham ordentlig etter orgasmen. Det er altså perfekt for meg. Skjønner ikke at dere føler dere ferdig etter orgasme når jeg selv bare blir kåtere 😅 Anonymkode: e20f7...607
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Skrevet 15. mai 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som et luksusproblem. 😋 Mindre kliss, og samtidig godt å ligge i skje og kjenne han er stiv, selv om sexen er over. Anonymkode: 85640...b1e Så du ruller over og er ferdig når du kommer selv om han ikke kommer? Slik vi lærer opp mennene til å ikke gjøre? Anonymkode: 0ad7f...835
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Skrevet 15. mai 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du ruller over og er ferdig når du kommer selv om han ikke kommer? Slik vi lærer opp mennene til å ikke gjøre? Anonymkode: 0ad7f...835 Grunnen til at vi har mast om det er jo for at kvinner ikke skal være sexobjekter for menn. En manns orgasme er ikke kvinnens ansvar. Kvinner fortjener å bli behandlet bedre. Anonymkode: 85640...b1e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #13 Skrevet 15. mai 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Grunnen til at vi har mast om det er jo for at kvinner ikke skal være sexobjekter for menn. En manns orgasme er ikke kvinnens ansvar. Kvinner fortjener å bli behandlet bedre. Anonymkode: 85640...b1e 😂 Anonymkode: c5b10...0a8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #14 Skrevet 15. mai 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du ruller over og er ferdig når du kommer selv om han ikke kommer? Slik vi lærer opp mennene til å ikke gjøre? Anonymkode: 0ad7f...835 Det tviler jeg på. Kvinner hsr ikke samvittighet eller lyst til bare å tenke på seg selv. Og det faktum at mange menn gjør nettopp dette er bare helt sykt å tenke på; inn og ut i 5 støt. Ferdig. Snork! Dette er virkelig utenkelig adferd for et kvinnemenneske. Anonymkode: a7adb...2ad
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #15 Skrevet 15. mai 2020 Her er det oftest omvendt. Han kommer først, også vil ikke jeg ha mer sex. Føler ikke for at han skal "knote Og rote" med meg etterpå. Klarer Bare ikke Anonymkode: 284b1...2ca
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #16 Skrevet 15. mai 2020 Samme «problem» her, hi. Jeg lar ham selvsagt gjøre seg ferdig, men ofte tar det så lang tiiiiid. Min er omskåret, kan det bety noe? Tipset om å la ham komme først noen ganger skal jeg ta med meg. Anonymkode: bdb0b...fa8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #17 Skrevet 15. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri klart å komme to eller flere ganger på rad, og tror rett og slett at det er en myte at damer får det til 😉 Hi, får dere til å utsette din orgasme? Anonymkode: c5b10...0a8 Det er det ikke. Før jeg fikk barn fikk jeg bare en stor, nå kan jeg få tre- fire små og mellomstore. Anonymkode: 55a4f...c17
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #18 Skrevet 15. mai 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er det ikke. Før jeg fikk barn fikk jeg bare en stor, nå kan jeg få tre- fire små og mellomstore. Anonymkode: 55a4f...c17 Jeg får knapt nok en liten. Anonymkode: c5b10...0a8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #19 Skrevet 15. mai 2020 Ingen myte, jeg kan få 4-5 orgasmer hvis jeg vil. Det har bare blitt bedre etter 3 barn, er veeeldig følsom kan man si. Må ikke holde på lenge en gang, skal ikke mye til. Også kommer han etterhvert, når jeg har fått nok😂men da er han fornøyd og. Anonymkode: af302...142
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #20 Skrevet 15. mai 2020 Jeg kan komme mange ganger så jeg bare kommer og kommer til han kommer😜 var vel oppi 12 ganger for en stund siden. Jeg blir kåtere for hver orgasme. Men dette er noe som har komt etter jeg har født. Er gravid med nr 5 nå og sexlysten bare øker🙈 men dette var jo ikke det hi lurte på engang😂 sorry... Håper dere finner ut av det😉 Anonymkode: 350fd...7c4
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #21 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri klart å komme to eller flere ganger på rad, og tror rett og slett at det er en myte at damer får det til 😉 Hi, får dere til å utsette din orgasme? Anonymkode: c5b10...0a8 Det er i hvert fall ikke en myte. Jeg kan komme så mange ganger jeg orker, blir mer og mer følsom og kommer lettere og lettere. Jeg skjønner at vi er forskjellige, men like mye som du tenker at det er en myte, tenker jeg at mange ville fått serieorgasmer om man ikke var mentalt innstilt på at man var ferdig etter en orgasme. Anonymkode: 8121d...c7c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #22 Skrevet 15. mai 2020 Hi, kan det hjelpe om mannen stopper litt opp idet du får orgasme, lar deg på en måte bli ferdig med den, og så at han øker tempo igjen? Jeg kan føle at min orgasme nesten blir forstyrret hvis han bare fortsetter i samme tempo når jeg får orgasme. Har oppdaget at hvis han da nesten stopper, så blir jeg på en måte ferdig med den, og hvis han da etterpå fortsetter, litt rolig, så øker tempoet, da kan jeg komme igjen. Men om jeg da ikke kommer igjen så er det på en måte da helt greit at han får gjøre seg ferdig, fordi min orgasme fikk "ro" på seg til å gå helt ut. Og noen ganger kan lysten da bygges opp igjen, slik oppdaget i hvert fall jeg at jeg hadde evnen til å få flere orgasmer Før dette trodde jeg at jeg var helt ferdig da jeg hadde fått orgasme. Og sånn kan vi av og til fortsette flere ganger også. Anonymkode: 85503...ebf
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #23 Skrevet 15. mai 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er i hvert fall ikke en myte. Jeg kan komme så mange ganger jeg orker, blir mer og mer følsom og kommer lettere og lettere. Jeg skjønner at vi er forskjellige, men like mye som du tenker at det er en myte, tenker jeg at mange ville fått serieorgasmer om man ikke var mentalt innstilt på at man var ferdig etter en orgasme. Anonymkode: 8121d...c7c Jeg drømmer bare om å faktisk få orgasme. Det er sånt jeg bare får til på egen hånd, så å si aldri med partner. Anonymkode: c5b10...0a8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #24 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har aldri klart å komme to eller flere ganger på rad, og tror rett og slett at det er en myte at damer får det til 😉 Hi, får dere til å utsette din orgasme? Anonymkode: c5b10...0a8 Myte? Det er vel vanlig å komme flere ganger? Jeg fikk aldri orgasme med noen av eksene, men med mannen min.. Jeg kan komme fire/ fem ganger på rappen. Slapper veldig av. Anonymkode: 6f1a8...2b8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #25 Skrevet 15. mai 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Myte? Det er vel vanlig å komme flere ganger? Jeg fikk aldri orgasme med noen av eksene, men med mannen min.. Jeg kan komme fire/ fem ganger på rappen. Slapper veldig av. Anonymkode: 6f1a8...2b8 Det er kun her på dib jeg har hørt om det, i hvert fall. Og i dameblader. Anonymkode: c5b10...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå