Gå til innhold

Ta det som et kompliment at mannen kommer fort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Virker ikke som mannen engang skammer seg eller er flau over at han ofte kommer etter sex i bare et par minutter. Noen ganger sier han bare at "du får ta det som et kompliment fordi du er så deilig" når han har kommet. Hva hjelper det når det er over nesten før det har begynt.... Er det virkelig noen som tar det som et kompliment at mannen ikke klarer å holde igjen? 

Anonymkode: 99102...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får si at du foretrekker seksuell nytelse fremfor hans «kompliment».
 

Avslutt etter 30 sek neste gang og si «jeg er helt fornøyd nå, ta det som et kompliment på din helt fantastiske prestasjon i disse sekundene».

 

Anonymkode: 02309...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tar det som et kompliment. 

Men høres jo ut som dere starter i feil ende, da..

Anonymkode: 2d42d...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe man sier for å dekke over at man skammer seg? 

Anonymkode: d659b...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han noe for det da? Trodde ikke man klarte å styre det der jeg 🙈 Men han kan jo kompensere på andre måter hvis han ikke klarer det. 

Anonymkode: a5ef7...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er vel om han gir deg nytelse også? At man kan komme fortere enn planlagt kan vel skje den beste, men om han da bare «tømmer seg» og ikke bruker fingre/tunge eller leketøy på deg slik at du også får orgasme ville jeg blitt irritert, og da hjelper det ikke med «komplimenter» om at man er deilig, altså!

Anonymkode: 0edb7...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To minutter hver gang? Det hadde jeg ikke tatt som et kompliment, det hadde jeg syntes var ganske så egoistisk.

Evnen til å holde lenger kan trenes opp, om mannen vil (såsant det ikke er noe medisinsk, men det er vel tvilsomt siden han greier det han tross alt gjør). Å ikke ville trene seg opp slik at også partneren skal bli tilfredsstilt, det er bare latskap og egoisme.

Har opplevd noen få ganger at dette skjer med mannen, men da enten venter vi litt til han er klar igjen, eller han tilfredsstiller meg på andre måter.

Penetrering i to minutter og så ferdig, det hadde jeg faktisk ikke giddet.

Snakk med mannen din, Hi. Si at du ikke blir tilfredsstilt når han holder så lite og så leser dere dere opp på hvordan dere sammen kan gjøre slik at han holder lenger.

 

Anonymkode: 13a46...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får si at du foretrekker seksuell nytelse fremfor hans «kompliment».
 

Avslutt etter 30 sek neste gang og si «jeg er helt fornøyd nå, ta det som et kompliment på din helt fantastiske prestasjon i disse sekundene».

 

Anonymkode: 02309...b19

Hva hjelper det om han allerede er ferdig?? 🤣🤣

Anonymkode: a66f4...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det også sånn i en periode, plutselig begynte han å komme veldig fort. Men han ble flau da, og veldig lei seg for det på mine vegne. Han begynte å trene seg opp for å vare lenger igjen, og nå er det tilbake til normalen. 

Han ville virkelig ikke ha det sånn, og jeg måtte gi mange forsikringer om at det gikk bra. 

Kan jo være at din svarer sånn fordi han føler på det. Men hvis dere deler en flaske vin og prater litt, så kanskje dere kan finne ut av hvordan det kan bli bedre? 

Anonymkode: 0f947...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Virker ikke som mannen engang skammer seg eller er flau over at han ofte kommer etter sex i bare et par minutter. Noen ganger sier han bare at "du får ta det som et kompliment fordi du er så deilig" når han har kommet. Hva hjelper det når det er over nesten før det har begynt.... Er det virkelig noen som tar det som et kompliment at mannen ikke klarer å holde igjen? 

Anonymkode: 99102...b07

At han bare kommer uten å ville det, er ikke noe man skal klandre ham for. Men at han dermed avgjør at sexen er slutt og at DIN nytelse ikke skal bety noe, det er egoistisk. Det fins hjelpemidler mot prematur utløsning...

Anonymkode: 4fc7f...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...