Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Her er det ingen planer. De eldste barna skal ut med venner mens sistemann er for liten til det. Blir bare hjemme siden det ikke er noe organisert her. Meldt skikkelig drittvær. Veksler mellom å syns det er dødstrist og egentlig litt digg 😄 Anonymkode: 0085d...efd
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Snø og drittvær, jeg er i karantene og venter på svar på koronatesten (kommer forhåpentligvis på mandag / tirsdag). Vi har ingen planer. Blir sikkert å bake noe om formen blir bedre. Anonymkode: 850b3...acf
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Vi skal ingenting. Mannen ville ha det chill uten gjester:).. Barna vil at vi organisere leker men klarer ikke finne sekker å kjøpe... Anonymkode: 46bd2...ccb
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Her er det ingen planer. De eldste barna skal ut med venner mens sistemann er for liten til det. Blir bare hjemme siden det ikke er noe organisert her. Meldt skikkelig drittvær. Veksler mellom å syns det er dødstrist og egentlig litt digg 😄 Anonymkode: 0085d...efd Samme her. Jeg skal ingenting, tenåringene skal ut med venner. Digg, men kanskje litt stusselig også. Er ikke invitert noe sted heller. Men jeg kommer nok til å kose meg 😊 Anonymkode: cfdb3...2f8
pifi med tre nurk Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 (endret) Skal kanskje bare henge ute og feire med is og lunsj i sola. Blir rolig uansett. Endret 15. mai 2020 av pifi med tre nurk Feil
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Blir bare rolig her og. Eldste skal være med venner. Og jeg og yngste skal bare kose oss hjemme. Og det er ikke så stor forandring, for yngste har Asperger, og har aldri klart å delta i 17. mai tog, eller feiring i byen. Det blir alt for mange mennesker for han. Så vi har alltid hatt alternativ feiring. Anonymkode: da7a4...b22
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 Rolig her også. Barna er hos faren, så min plan er å heise flagget, spise noe god mat og følge med på noen av de ulike arrangementene som strømmes. Kanskje ut og se på båtparaden om været er sånn noenlunde greit. Anonymkode: 55f0b...578
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2020 #8 Skrevet 16. mai 2020 Jeg skal ingenting. Ungene skal noe med venner. Gleder meg til å gjøre imgenting. Anonymkode: 0cf98...238
Jaina Skrevet 16. mai 2020 #9 Skrevet 16. mai 2020 Vi skal ingenting. Kose oss med god mat og jentungen vil ha masse godteri og is. Skal bare slappe av og spille spill og kanskje se en film sammen. Datter liker ikke 17 mai, pga all støyen så i år gleder hun seg til 17 mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå