Gå til innhold

2 boller for lite!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har bakt til begge avdelingene til barn mine til i morgen. Jeg har blinga på 2 boller for lite! 

Hva gjør jeg? Fatter ikke hvor borte jeg har vært på tellinga mi 😭 Og bollene ble kjempe store.. Så jeg skjønner jo hvor de 2 manglende bollene er...i de andre bollene 😔

Anonymkode: 4e247...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Del dem i to? Så blir det boller på alle, og de som vil kan få to (halve)?

Skrevet

Dele i to, som nevnt over. Men har bhg lov til å levere ut hjemmelagde boller nå? Vår skole har ikke lov til SFO mat og alle må ha med seg sin egen mat.

Anonymkode: 922ed...299

Skrevet

Frys ned bollene. Får nok ikke levere ut mat nå under corona

Anonymkode: 89178...31c

Skrevet

Det er ikke lov å ha med boller til alle nå. Hadde blitt sur om mine barn hadde blitt servert mat laget av andre foreldre nå. 

Anonymkode: 554b3...f9c

Skrevet

Så snilt av deg, men hvis du ikke har avtalt med bhg ville jeg også lagt dem i frysen. Da har du boller til 17. mai😊

Anonymkode: 7b782...f36

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Frys ned bollene. Får nok ikke levere ut mat nå under corona

Anonymkode: 89178...31c

Tull! På vår skole skal de ha pølser og bolle idag,er ikke alle som er like hysterisk!

Anonymkode: a09e1...9ec

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tull! På vår skole skal de ha pølser og bolle idag,er ikke alle som er like hysterisk!

Er det en forelder som leverer boller og pølser til skolebarna da? Det er ikke hysteri, det står i veilederen

Anonymkode: e48e1...6ea

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det en forelder som leverer boller og pølser til skolebarna da? Det er ikke hysteri, det står i veilederen

Nei læreren.

Skrevet

Hvis det er sånn at du kan ta de med så del dem i to. 

Jobber selv i bgh og det er ganske mange halvspiste boller vi finner når vi rydder etter et arrangement. 

Anonymkode: f6217...41d

Skrevet

Du har ikke lov å dele ut boller. Men om du jobber i barnehagen så har du lov. Så fall del dem i to ! 

Anonymkode: 37f78...159

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jepp. Står at mat som skal serveres skal tilberedes på godkjent kjøkken der barna er. De som synes det er hysterisk er vel de samme som ikke gidder å vaske/sprite hender. 

Anonymkode: 554b3...f9c

Skrevet

Jeg hadde nok faktisk! Jeg trodde de var flere barn på den ene avd enn der var, så alle fikk mer enn nok! 

Hi

Anonymkode: 4e247...a6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...