Gå til innhold

Jeg har fått meg kjæreste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gift i mange år. I fjor ble det det slutt og nå har jeg altså fått meg kjæreste 😊

Jeg er så glad og lykkelig nå 😍

Anonymkode: 6db4b...5f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så deilig - gratulerer :)

Det ønsker jeg meg også. Har fremdeles håp om at det kanskje kan bli noe med en jeg liker veldig godt, men koronaen og masse ekstra rundt det har gitt bom stopp på alt foreløpig.

Kos deg masse med kjærligheten ❤️ :)

Anonymkode: 42295...536

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh, så deilig - gratulerer :)

Det ønsker jeg meg også. Har fremdeles håp om at det kanskje kan bli noe med en jeg liker veldig godt, men koronaen og masse ekstra rundt det har gitt bom stopp på alt foreløpig.

Kos deg masse med kjærligheten ❤️ :)

Tusen takk ❤

Håper det ordner seg snart for deg også 😊 Lykke til!

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk ❤

Håper det ordner seg snart for deg også 😊 Lykke til!

Takk, det håper jeg også :)

Ta vare på kjærligheten du har funnet og bare nyt hverandre ❤️

Hvordan møttes dere?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk, det håper jeg også :)

Ta vare på kjærligheten du har funnet og bare nyt hverandre ❤️

Hvordan møttes dere?

Det skal vi ❤

Vi møttes på happn, datingapp. Så bestemte vi oss for og møtes og vi bare klikka med en gang ❤ Så etter og ha møttes noen ganger så ble vi enig om at vi ville satse på oss 😍

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skal vi ❤

Vi møttes på happn, datingapp. Så bestemte vi oss for og møtes og vi bare klikka med en gang ❤ Så etter og ha møttes noen ganger så ble vi enig om at vi ville satse på oss 😍

Så deilig :) Var heldige der :)

Jeg var en del på datingsider tidligere, traff faktisk min eks der, men etter ham syntes jeg datemarkedet, i mangel av et bedre ord, hadde endret seg, så jeg valgte å bare melde meg ut. Han jeg liker nå har jeg truffet litt tilfeldig, egentlig, vi kom i prat stadig vekk, og så... vel, får vi se når ting roer seg litt med både koronaen og en del andre faktorer som i øyeblikket gjør ting litt vanskelige. Men begge er single, så vi må bare være tålmodige en stund og se hvordan ting blir når vi får mulighet til å bli bedre kjente.

Det er deilig når det bare klikker slik du beskrive, og at dere er så samstemte :)

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så deilig :) Var heldige der :)

Jeg var en del på datingsider tidligere, traff faktisk min eks der, men etter ham syntes jeg datemarkedet, i mangel av et bedre ord, hadde endret seg, så jeg valgte å bare melde meg ut. Han jeg liker nå har jeg truffet litt tilfeldig, egentlig, vi kom i prat stadig vekk, og så... vel, får vi se når ting roer seg litt med både koronaen og en del andre faktorer som i øyeblikket gjør ting litt vanskelige. Men begge er single, så vi må bare være tålmodige en stund og se hvordan ting blir når vi får mulighet til å bli bedre kjente.

Det er deilig når det bare klikker slik du beskrive, og at dere er så samstemte :)

Var veldig heldig ja 😊 

Har snakket med en del raringer på den siden og skulle til å slette den da jeg så han hadde likt meg. Og jeg ble nysgjerrig så jeg likte han tilbake. Og vi møttes i virkeligheten samme dag faktisk. Ja og etter det så har det bare blitt bedre og bedre og nå er han min ❤ Fikk nettopp melding om at han savner og tenker masse på meg 😍 

Føler meg som en skikkelig fjortis 🙈 

Blir jo veldig spennende og se hvordan det går videre med dere da! Skjønner det er tøft om dere ikke kan møtes nå, men kanskje det blir ekstra godt når du får se han igjen? Jeg heier på dere ❤

Skrevet

Gratulerer💜

Skrevet
4 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Gratulerer💜

Tusen takk ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...