Gå til innhold

Bar mage på voksne damer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har sett litt på den nye kolleksjonen til tidligere Fotballfrue. Veldig mange plagg som viser mage. Er det virkelig vanlig at voksne damer går med magen bar?? Er ikke det sånn tenåringsgreie?

Anonymkode: 94924...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett kolleksjonen, men jeg trodde det var undertøy og koseplagg hun skulle lansere jeg? Da er det vel innenfor med bar mage...

Anonymkode: ddc37...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dama der byr meg i mot av forskjellige grunner. Største grunnen er nok eksponeringen av de håpefulle.Den klesstilen hennes minner meg om noe billig jalla fra gamle østeuropa!

Anonymkode: 539dc...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at bar mage er noe du slutter med rundt 22-23år. Men det kan jo tenkes at jeg egentlig bare er misunnelig. Jeg hadde "perfekt" mage før. Nå er jeg 35, har født to barn (strekkmerker) og veier ca 10 kg for mye. Så sånne plagg er uaktuelt for min del.

Anonymkode: 39e36...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker helst at bar mage er for de som henger igjen i slutten av 90-tallet og de med særs dårlig smak - helt uavhengig av både alder og kroppsfasong

Anonymkode: 303ca...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er ikke på noe som helst representativ for voksne damer altså

Anonymkode: 39600...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så frekk og ukoselig at hele dama byr meg imot. Pen dame med flott kropp, men hun bærer preg av å ha mye penger. Utakknemlig og hun ser definitivt ned på oss småmark som henter og leverer luksusen hennes. 

Anonymkode: c5c0e...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt spesielt når voksne har behov for å gå med magen bar. Og jeg er liten og veldig slank selv, godt trent etter mange år med turn, så det har ikke noe å gjøre med sjalusi. Det er bare noe jeg forbinder med å være veldig ung, usikker og ha et stort behov for oppmerksomhet og bekreftelser. Teste ut sin seksualitet, vise frem sin pubertetskropp i utvikling som en del unge har. Jeg bryr meg fint lite, folk får gå som de vil og ingen skades av å se en navel. Men tenker nok litt stakkars deg inni meg ja.

Anonymkode: b34e1...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hele dama der byr meg i mot av forskjellige grunner. Største grunnen er nok eksponeringen av de håpefulle.Den klesstilen hennes minner meg om noe billig jalla fra gamle østeuropa!

Anonymkode: 539dc...6e0

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er så frekk og ukoselig at hele dama byr meg imot. Pen dame med flott kropp, men hun bærer preg av å ha mye penger. Utakknemlig og hun ser definitivt ned på oss småmark som henter og leverer luksusen hennes. 

Anonymkode: c5c0e...f42

Hva får dere egentlig ut av å skrive slike ting om andre?

 

Jeg har ikke sett den kolleksjonen det er snakk om, men på generelt grunnlag synes jeg bar mage er en uting, andre steder enn på stranden og på privaten. Litt som jeg synes om mest mulig bar hud, generelt. Det gjelder alle kjønnet aldersgrupper. 

Synes ikke det høres ut som koseplagg heller, litt av kosen er nå å være pakket godt inn. 

Anonymkode: a6cfc...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er så frekk og ukoselig at hele dama byr meg imot. Pen dame med flott kropp, men hun bærer preg av å ha mye penger. Utakknemlig og hun ser definitivt ned på oss småmark som henter og leverer luksusen hennes. 

Anonymkode: c5c0e...f42

Frekk? Har ikke det inntrykket, men har aldri møtt henne. Synes ikke hun er pen jeg. Helt vanlig dame, som bærer preg av sunnhetshysterisk kosthold. 

Anonymkode: 83a65...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er bare noe jeg forbinder med å være veldig ung, usikker og ha et stort behov for oppmerksomhet og bekreftelser. Teste ut sin seksualitet, vise frem sin pubertetskropp i utvikling som en del unge har.

Tenkte litt det samme, men synes ikke det er kult på tenåringer heller i grunn. Det sender (som du sier) signaler om at man er usikker, og et lett bytte for de som kommer med smiger. 

Anonymkode: a6cfc...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det med bar mage, folk får gjøre som de vil. Men de færreste har en fin nok mage til at det bør gjøres. Navlen må også være ganske perfekt. Mister faktisk litt appetitten når jeg ser bare mager. Mange har sånn dvask og ekkel mage, og en navle som ikke er pen nok. 

Anonymkode: 83a65...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det med bar mage, folk får gjøre som de vil. Men de færreste har en fin nok mage til at det bør gjøres. Navlen må også være ganske perfekt. Mister faktisk litt appetitten når jeg ser bare mager. Mange har sånn dvask og ekkel mage, og en navle som ikke er pen nok. 

Anonymkode: 83a65...444

Hvordan ser en pen nok navle ut?

Anonymkode: 39600...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan ser en pen nok navle ut?

Anonymkode: 39600...936

Liten og innover. Ikke masse skrukker inni der og ikke for stort hull. Sånn navle som nesten ikke synes. Bare som en liten sprekk/hull. Noen har hull med små klumper og sprekker i, noen står ut, noen er så dype at jeg kan ikke la være å tenke på loet der inni.

Anonymkode: 83a65...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er svært stolt over magen sin og det er jo bare naturlig at hun ‘designer’ (velger ut, tenker jeg blir mer riktig) klær som hun vil bli fotografert i. 

Hun må være et av de mest selvopptatte mennesker som finnes, jeg lurer på hvor mange timer pr dag hun sitter og snakker, kniser og kaster på håret foran selvfiekamera sitt. Det er greit (egentlig ikke) å være blogger, men når man bikker 30 med god margin og likevel er avhengig av daglige doser likes og ‘vakre deg’, da begynner det å være usunt. 

Anonymkode: 76afc...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så gammel å snerpe at jeg synes var mage er unødvendig alle andre steder enn strand eller svømmehall jeg. Hva er greia med å vise mest mulig hud? 
 

Tante Gerd - 80 år. 👵🏻

Anonymkode: 353b2...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke har en jobb, så kan du vel kle deg som du vil..  og hvis jobben din er å være en voksen blogger, så har du neppe noe profesjonelt image å opprettholde. En advokat i magetopp ville vekket mer oppsikt. 

Anonymkode: 3f54d...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg tenker på når det gjelder Caroline Berg Eriksen er at hun i årevis satt å studerte bilder av seg selv og redigerte seg tynnere, smalere, lenger, fyldigere hår, pupper og lepper, hvitere tenner og høyere kinnben. Og at mannen var nettroll i kommentarfeltet på bloggen til kona. Herlig par med sunt fokus. Magetopp, som er en skivebom når det gjelder å «designe» klær til voksne damer, er det minste problemet det paret der har, her snakker vi narsissisme på høyt nivå. 

Anonymkode: 706bb...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...