Gå til innhold

Litt dårlig magefølelse... kjæreste..sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er ganske opptatt av sex. Jeg har følt meg tvunget til å ha analsex og han maser fremdeles om det ("du vil jo aldri...").. og han har pleid å filme meg mens vi har sex.. Jeg syns i grunn det føles feil. Hva tenker dere? Er dette vanlig?

Anonymkode: 93d7e...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at man er to stykker som har sex, og det skal være frivillig fra begge sider.
Dersom du ikke ønsker analsex og filming (som jeg heller ikke ønsker), vel nei da blir det ikke det.

Anonymkode: bc2d6...cac

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjæresten min er ganske opptatt av sex. Jeg har følt meg tvunget til å ha analsex og han maser fremdeles om det ("du vil jo aldri...").. og han har pleid å filme meg mens vi har sex.. Jeg syns i grunn det føles feil. Hva tenker dere? Er dette vanlig?

Første gangen en mann hadde forsøkt å tvinge meg til å gjøre noe seksuelt som jeg ikke ønsket å gjøre, hadde han blitt en eks!

Hi, dette er en mann som begår overgrep mot deg og som ikke respekterer deg. Og nei, det er på ingen måte vanlig å begå overgrep og bruke tvang mot den man er sammen med.

Du må komme deg unna ham!

Anonymkode: 09422...07b

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt som føles feil bør være veldig, veldig uvanlig... Ikke gjør ting du ikke liker. Folk som overtråkker grensene dine er ikke glad i deg.

Skrevet

Selvfølgelig gjør man ingenting man ikke vil. Jeg kunne tenke meg å prøve analsex, men mannen vil ikke, så da gjør vi det ikke da. 

Og filming? Ikke faen. 

Anonymkode: 61407...20a

Skrevet

Her må du følge magefølelsen. Dette er ikke normalt. 

Anonymkode: 5fd2d...127

Skrevet

Det viktige er hva DU vil. Du er ikke rar som ikke vil disse tingene, og det skal i alle fall være noe som du vil selv. 

Han har jo null respekt for deg, og i tillegg er det usexy å mase. 

Er han overhodet interessert i hva du liker? 

Skrevet

Dette er jo virkelig ikke greit, og han hadde fort blitt en ex. Jeg liker ikke anal sex, og filming er totalt uaktuelt, og hadde ikke han respektert det. Da hadde ikke jeg vært sammen med han heller.

Anonymkode: bc1e5...441

Skrevet

Hmm.. Finnes det normale menn egentlig? Eller er jeg bare veldig uheldig? Min magefølelse stemmer som regel ja.. han har heller aldri spurt om det er ok å filme meg..han har bare gjort det. Det har i grunn føltes som overgrep ja. Og han har utnyttet meg når vi har drukket.. da har jeg vært ettergivende

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm.. Finnes det normale menn egentlig? Eller er jeg bare veldig uheldig? Min magefølelse stemmer som regel ja.. han har heller aldri spurt om det er ok å filme meg..han har bare gjort det. Det har i grunn føltes som overgrep ja. Og han har utnyttet meg når vi har drukket.. da har jeg vært ettergivende

Hvorfor er du sammen med ham?

Anonymkode: ca36c...cb8

Skrevet

Hverken analsex eller filming er unormalt, men å tvinge seg på noen, filme uten samtykke osv er veldig unormalt, og galt.

Det er helt greit å ikke like analsex, og ikke tillate filming. Sex skal være til gjensidig glede, man skal ikke føle seg tvunget til noe som helst.

Jeg personlig nekter analsex og filming hadde vært helt uaktuelt, så ingen av delene er en del av vårt sexliv.

Anonymkode: 17314...2c5

Skrevet

Totalt uakseptabelt. 

Se om du klarer å slette filmene. 

Så må du vurdere om du skal sette deg ned å ta en alvorsprat eller bare gå fra han. 

Anonymkode: 1c037...bda

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det finnes normale menn.

Tenk litt på hva slags menn som tiltrekker deg, for om du tiltrekkes av "bad boys" så får du ikke en fløtepus....

Greia er at du må finne ut hva du vil ha. En mann som er så egoistisk som du beskriver i senga er gjerne det på andre områder også altså. En omsorgsfull og empatisk mann vil være mer opptatt av å glede deg i senga enn å kjøre på for å glede seg selv og drite i hva du egentlig føler.

Se på oppførsel, personlighet, venner osv og tenk over hva du finner attraktivt og hva du ønsker videre i livet. Det er ikke sikkert den hippeste, mest selvsentrerte, med mest selvtillit som oser frem er personen som vil gi deg det du trenger... For å sette det litt på spissen da.

Anonymkode: 17314...2c5

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men i pokker da. Dette er jo en drittsekk! Ham kan du ikke stole på et sekund - hvorfor er du sammen med ham?

Skrevet
14 minutter siden, Pashla skrev:

Men i pokker da. Dette er jo en drittsekk! Ham kan du ikke stole på et sekund - hvorfor er du sammen med ham?

Jeg har ikke "sett" det før nå 😰😰 jeg har blitt fortalt at vi lever i "vold" her hjemme.. og jeg har begynt å gå tilbake i hendelser siden vi ble sammen. Jeg fatter ikke hvorfor jeg har vært så blind og DUM! 

Jeg har vært å snoket i bildene hans og slettet filmer av meg. Jeg bare måtte.

Skrevet

Sørg for at de filmene blir slettet, og så dunper du ham tvert. Hadde noen filmet meg mens vi hadde sex uten min ettertrykkelige tillatelse og han nektet å slette filmene, hadde jeg anmeldt ham til politiet. 

Anonymkode: ac061...3e3

Skrevet

Hva som er normalt innen sex er jo veldig varierende for hvert par sitt sexliv og ikle relevant.

det som er viktig er hva som er okei for deg. Og for din partner. Om dere ha rveldig ulike preferanser kan det fort bli vanskelig. Nettopp fordi vi mennesker har så ulike preferanser på sexfronten.

i et forhold handler det om respekt og tillit. Det er ikke riktig at du skal gjøre ting du ikle trives med. Du vil på den måten få avsmak på sex og miste respekt for partneren din. Om han presser deg til å gjøre ting du ikke liker har ikke han respekt for deg. Det er greit å lufte lyster og fantasier, men ikle å påtvinge andre å gjøre ting de ikke liker.

han får enten respektere deg og la være å ha analsex og filming. Om det er noe han MÅ ha får han finne en annen. Du kan nekte han dette med deg, men om det er et for stort offer for han får han finne en som deler hans lyster. Sånn er det dessverre.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke "sett" det før nå 😰😰 jeg har blitt fortalt at vi lever i "vold" her hjemme.. og jeg har begynt å gå tilbake i hendelser siden vi ble sammen. Jeg fatter ikke hvorfor jeg har vært så blind og DUM! 

Jeg har vært å snoket i bildene hans og slettet filmer av meg. Jeg bare måtte.

Bra at du slettet dem! Og ikke nedgjør deg selv, det er HAN som er en kødd. Det er mange som synes det er vanskelig å si nei når man er litt betatt og gjerne vil at fyren skal like en, du har ikke gjort noe galt. Følg magefølelsen og kom deg vekk fra den mannen. 

Skrevet
2 minutter siden, Juliea Ruler skrev:

Hva som er normalt innen sex er jo veldig varierende for hvert par sitt sexliv og ikle relevant.

det som er viktig er hva som er okei for deg. Og for din partner. Om dere ha rveldig ulike preferanser kan det fort bli vanskelig. Nettopp fordi vi mennesker har så ulike preferanser på sexfronten.

i et forhold handler det om respekt og tillit. Det er ikke riktig at du skal gjøre ting du ikle trives med. Du vil på den måten få avsmak på sex og miste respekt for partneren din. Om han presser deg til å gjøre ting du ikke liker har ikke han respekt for deg. Det er greit å lufte lyster og fantasier, men ikle å påtvinge andre å gjøre ting de ikke liker.

han får enten respektere deg og la være å ha analsex og filming. Om det er noe han MÅ ha får han finne en annen. Du kan nekte han dette med deg, men om det er et for stort offer for han får han finne en som deler hans lyster. Sånn er det dessverre.

Hvis det er et for stort "offer", tror jeg ikke det er et stort tap for HI, gitt. Mannen er jo en overgriper. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis det er et for stort "offer", tror jeg ikke det er et stort tap for HI, gitt. Mannen er jo en overgriper. 

Helt enig med deg der. Hi tjener jo alt på å gå ifra han. Jeg er enig med hi jeg. 
det han gjør er ikke greit. 

Det jeg mener er at om to mennesker er veldig ulike på sexfronten og det er veldig viktig for de begge og begge vil ha det på en viss måte er man ikke kompatible og må finne seg partnere man passer bedre med.

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

dette høres ut som voldtekt nesten ,NEI det er ikke vanlig, vil du ikke, så skal han ikke tvinge deg, jeg hater Analsex,men har hatt det noen ganger i fylla, og har så vondt dagen etterpå

Anonymkode: 030f9...c92

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes helt klart, mange normale menn. Jeg har vært singel de 12 siste årene, men har da datet, eller hatt faste sex partnere. Og har aldri møtt en mann, som har prøvd å presse meg til noe jeg ikke vil i senga. 

Anonymkode: bc1e5...441

Skrevet

Kom deg vekk. Exen min var slik også.. sex..sex.sex..hele tiden. Så skulle han alltid putte store ting inni meg. Store dildoer, handa si og sånne ting. Var vondt og somregel fikk han det heller ikke til og presset på, en gang sprakk huden min rundt åpningen😪 

Han var aldri fornøyd med sexen heller. 

Nå eg jeg sammen med en normal mann med normale sex ting🤪 

Anonymkode: eb5d9...8f9

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kom deg vekk. Exen min var slik også.. sex..sex.sex..hele tiden. Så skulle han alltid putte store ting inni meg. Store dildoer, handa si og sånne ting. Var vondt og somregel fikk han det heller ikke til og presset på, en gang sprakk huden min rundt åpningen😪 

Han var aldri fornøyd med sexen heller. 

Nå eg jeg sammen med en normal mann med normale sex ting🤪 

Anonymkode: eb5d9...8f9

Som å lese om meg selv 😔 godt du kom deg vekk. Det har jeg også endelig gjort, etter årevis med voldtekter analt og alt mulig som skulle stappes inn i musa. Kunne en baby komme ut måtte jo noe med tilsvarende størrelse kunne føres inn....Brydde seg ikke om tårene mine rant og huden sprakk. Jeg fikk i oppgave å tøye og strekke mens han ikke var hjemme slik at det ble lettere å få stappet store ting inn... (det hjalp ikke)

kjære HI, bli kvitt ham. Nå. Respekterer han ikke dine grenser nå er det fare for at de blir pushet enda lengre. Og han har allerede gått over streken. 

Anonymkode: 9a9b4...a2f

Skrevet

Det er sikkert vanlig for noen, men det er absolutt! overhodet !IKKE greit om ikke begge har lyst!
Jeg håper han behandler deg bedre utenfor soverommet....🤔

Anonymkode: 9e6be...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...