Gå til innhold

Har lyst til å klage og syte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp med et råttent humør i dag og har bare lyst til å være sur og klagete, men hva skal jeg klage på?

Det eldste er avgårde til skolen.
Mannen har tatt de minste, og leverer i barnehagen før han drar på jobb.
Ting gikk som smurt i morges, alt gikk på skinner med mye latter og smil.
Jeg har huset for meg selv og skal til å logge på hjemmekontoret.
Det jeg har av oppgaver jeg skal gjøre i dag er av den typen jeg virkelig er glad i å gjøre.
I løpet av dagen kommer lønnen inn, og i kveld skal eg trene.

Har virkelig ingenting å klage over, kanskje jeg bare skal være sur og klage over at jeg ikke har noe å klage over :P

Og hva vil jeg med dette innlegget, jeg vil ha noe å klage over så når det sure "bærtene" her inne kommer med sin syrlige innlegg så kan jeg klage over dem :P

Anonymkode: fa3bf...937

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våknet i dag og var i kjempehumør! Men sånne dager som du beskriver har jeg hatt mange av 🙈 Håper du klarer å snu humøret 😃

Anonymkode: a85c6...a6a

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg våknet i dag og var i kjempehumør! Men sånne dager som du beskriver har jeg hatt mange av 🙈 Håper du klarer å snu humøret 😃

Anonymkode: a85c6...a6a

Satte på noe musikk på øret og begynte å jobbe, sånn halvveis nede i te-koppen ble humøret mye bedre :)

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Våknet opp med et råttent humør i dag og har bare lyst til å være sur og klagete, men hva skal jeg klage på?

Det eldste er avgårde til skolen.
Mannen har tatt de minste, og leverer i barnehagen før han drar på jobb.
Ting gikk som smurt i morges, alt gikk på skinner med mye latter og smil.
Jeg har huset for meg selv og skal til å logge på hjemmekontoret.
Det jeg har av oppgaver jeg skal gjøre i dag er av den typen jeg virkelig er glad i å gjøre.
I løpet av dagen kommer lønnen inn, og i kveld skal eg trene.

Har virkelig ingenting å klage over, kanskje jeg bare skal være sur og klage over at jeg ikke har noe å klage over :P

Og hva vil jeg med dette innlegget, jeg vil ha noe å klage over så når det sure "bærtene" her inne kommer med sin syrlige innlegg så kan jeg klage over dem :P

Så du prøver å provosere? Alt er 100% men likevel skal du klage? Hvordan er en dag for deg der ting ikke går på skinner? 

Anonymkode: 769d2...5c6

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du prøver å provosere? Alt er 100% men likevel skal du klage? Hvordan er en dag for deg der ting ikke går på skinner? 

Selv om man generelt sett har det bra så kan man faktisk våkne opp med et elendig humør.
Og nei, det er selvfølgelig langt i fra alle dager ting går på skinner.

HI

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selv om man generelt sett har det bra så kan man faktisk våkne opp med et elendig humør.
Og nei, det er selvfølgelig langt i fra alle dager ting går på skinner.

HI

Lurer på hvordan du er når en dag ikke går på skinner, å du er på dårlig humør... 

Skrevet

Jeg hadde en skikkelig møkkadag idag, ingenting gikk på skinner og alt irriterte meg. Ingen store ting eller noe alvorlig, men alle småtingene blei bare for mye. Dagen startet egentlig bra med overraskelsesbeøk av søster før jeg dro på jobb og sola skinte. 

La meg irritert igår så var forberedt på at jeg våknet irritert også, pleier å være slik etter en slik dag. Men våknet blid og fornøyd,minsta mente jeg var irriterende blid når jeg vekte henne for femte gang idag morres. Har fridag idag og jeg skal gjøre minst mulig fornuftig, kun pga at jeg kan.(later som noen andre tok klesvasken, støvsugingen, handlingen, gikk ut med all søppla og vaska badet. ) Eldste sitter og har tentamen, det hagler med banneord fra henne og de hun snakker med. Det er som musikk i ørene mine og smilet mitt gjør vist ikke ting bedre sier de (hjelp skalde vis ikke ha av en som er så blid. Ikke kan jeg hjelpe de med medisinregning heller, men kan jo hende jeg hadde fått de til å få tankegangen i riktig rettning) 

Lurer på hvor irriterte jeg kan få de ungene idag, kun pga at jeg er så blid og synslivet err helt ålright. 

Anonymkode: 7d14d...519

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...