shewolf Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Vi har forelsket oss i Mondial, med duo understell. MEN jeg lurer på, siden denne vognen har mye hvitt- blir det veldig lett møkkete/misfarget?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Vi har hatt mørke vogner. (Sort og blå). Min erfaring er at de fleste vogner blir møkkete og jeg syns man ser mest på mørke vogner. Og de kan fort bli solbleket. lyse vogner blir også møkkete. Men møkka lyser opp på de mørke. Fikk kommenter på at jeg måtte ikke ha mørk vogn fordi det ble fort varmt i vogna. Lykke til med vognvalg. jeg syns lys vogn er et godt valg! Emmaljunga er helt klart best 😍 Anonymkode: 5a0af...a0b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 3 timer siden, shewolf skrev: Vi har forelsket oss i Mondial, med duo understell. MEN jeg lurer på, siden denne vognen har mye hvitt- blir det veldig lett møkkete/misfarget? Nei og det er lett å vaske med «magisk svampe». Altså de hvite man kan kjøpe på clas ohlson, europris etc. Vi hadde emmaljunga mondial deluxe vogna med første og elsket den! God å trille på all terreng, lett å komme seg av og på bussen, fin å se på osv. Den er stor da, men har ingen erfaring med den i bil. Også er den tung å bære bagdelen f.eks opp og ned trapper, men den er stabil og god da! Anbefales. Anonymkode: 93b85...fff
shewolf Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei og det er lett å vaske med «magisk svampe». Altså de hvite man kan kjøpe på clas ohlson, europris etc. Vi hadde emmaljunga mondial deluxe vogna med første og elsket den! God å trille på all terreng, lett å komme seg av og på bussen, fin å se på osv. Den er stor da, men har ingen erfaring med den i bil. Også er den tung å bære bagdelen f.eks opp og ned trapper, men den er stabil og god da! Anbefales. Anonymkode: 93b85...fff Hadde dere det classic understellet som egentlig følger med? Vi skal ha med svingbare hjul foran, for vi synes den med 4 «faste» hjul var så veldig tung å snu på. Men synes mondialtoppen var finest. 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå