Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Altså, det som er foran på halsen? Er så vanskelig å forklare, så prøvde ta bilde. Jeg trenger ikke ta i for at det skal flytte seg så mye, «detter» ned når jeg ligger på siden blant annet. Bare siste månedene det har begynt å bli plagsomt, så jeg aner ærlig talt ikke om jeg er født sånn, om det har blitt sånn av en eller annen grunn eller om dette er noe som skjer med alle/flere 🧐 Anonymkode: 739b3...d8e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Ææææææææsj!!! Ikke gjør det! Du flytter jo hele rørsystemet ditt! Trakea og spiserøret! Er dette nytt og plagsomt bør du definitivt til lege med dette partytrikset! Anonymkode: dabff...cf4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 I alle dager, det er det villeste jeg har sett Anonymkode: 85f00...4c2
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ææææææææsj!!! Ikke gjør det! Du flytter jo hele rørsystemet ditt! Trakea og spiserøret! Er dette nytt og plagsomt bør du definitivt til lege med dette partytrikset! Anonymkode: dabff...cf4 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: I alle dager, det er det villeste jeg har sett Anonymkode: 85f00...4c2 Hahaha, så ikke helt normalt eller vanlig med andre ord? Det er egentlig bare plagsomt når jeg ligger på siden. Får puste helt fint og uten noe trøbbel både da og når jeg dytter sånn som på bildene, men når jeg ligger på siden kiler det litt i halsen.. Aner ikke om det er nytt da som sagt, eller om jeg er født sånn! Det eneste jeg har merket siste månedene er at jeg setter ting veldig lett i halsen og at jeg hoster en del etter jeg spiser noe. Får ta det opp når jeg skal dit om en måned. Ville bare sjekke her, for det hadde vært skikkelig teit å spørre legen om noe som er helt vanlig for alle 🙈 Anonymkode: 739b3...d8e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 Det der ser IKKE normalt ut. Anonymkode: 87248...6f5
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det der ser IKKE normalt ut. Anonymkode: 87248...6f5 Må spørre de på jobb i dag også.. finner ikke noe om det når jeg googler, og det irriterer meg 😅 hi Anonymkode: 739b3...d8e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #7 Skrevet 14. mai 2020 Ingen andre som har det sånn!ø? Eller som har sett det før, eller lest/vet noe om det? 🙈 Anonymkode: 739b3...d8e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2020 #8 Skrevet 14. mai 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen andre som har det sånn!ø? Eller som har sett det før, eller lest/vet noe om det? 🙈 Anonymkode: 739b3...d8e Aldri sett maken!😅 Er du «elastisk» ellers? I hud og ledd? Er en sykdom som gjør at man blir litt seigmann, men husker ikke hva den heter.. Anonymkode: dabff...cf4
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Aldri sett maken!😅 Er du «elastisk» ellers? I hud og ledd? Er en sykdom som gjør at man blir litt seigmann, men husker ikke hva den heter.. Anonymkode: dabff...cf4 Ja, har hypermobile ledd (til en viss grad). Er det Ehler Danlos du tenker på? Jeg er iallfall sjekka for det, men har ikke den 😅 Anonymkode: 739b3...d8e
Daquiry Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 Jeg kan dytte det litt, men ikke så mye som du. Kommer kneppelyder når jeg dytter fra høyre til venstre 😂
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Skrevet 15. mai 2020 Jeg trodde først du tenkte på den "indiadansen" med hendene over hode hvor det ser ut som man flytter hode mens kroppen er i ro, og jeg bare, jaja-lett det kan jeg! Men når jeg så bilde så bare eeehh…. what? Hva skjer? Tror neppe det der er normalt. Det ser helt villt ut. Anonymkode: 687b5...0a0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Skrevet 15. mai 2020 Nei, jeg kan ikke det, men jeg kan ta meg selv på nesen med tungen Anonymkode: c9b12...7e7
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #13 Skrevet 15. mai 2020 Herregud. Ble litt uvel av bildene. Om du ikke har noen plager med det er det vel ingen fare. Men greit å ta det med legen da, kanskje du er av medisinsk interesse? 😊 Anonymkode: fcccf...86f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #14 Skrevet 15. mai 2020 På 14.5.2020 den 0.19, Anonym bruker skrev: Hahaha, så ikke helt normalt eller vanlig med andre ord? Det er egentlig bare plagsomt når jeg ligger på siden. Får puste helt fint og uten noe trøbbel både da og når jeg dytter sånn som på bildene, men når jeg ligger på siden kiler det litt i halsen.. Aner ikke om det er nytt da som sagt, eller om jeg er født sånn! Det eneste jeg har merket siste månedene er at jeg setter ting veldig lett i halsen og at jeg hoster en del etter jeg spiser noe. Får ta det opp når jeg skal dit om en måned. Ville bare sjekke her, for det hadde vært skikkelig teit å spørre legen om noe som er helt vanlig for alle 🙈 Anonymkode: 739b3...d8e Siden du nylig har fått disse plagene ville jeg dratt til lege ganske raskt. Virker jo som spiserøret ditt er litt hindret siden du både hoster og setter ting lett i halsen. Virker som du kanskje bare er elastisk siden du også har hypermobile ledd, men nyoppståtte ting bør jo sjekkes ut. Også for sikkerhetsskyld ville jeg vært litt obs ved måltider, så du ikke får noe skikkelig i halsen. Er det noe annet nytt de siste mnd? Lagt på deg/tatt av deg eller svangerskap eller noe som kan påvirke? Anonymkode: 13990...38b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #15 Skrevet 15. mai 2020 😳 aldri sett eller hørt om! Ville kontaktet legen. Ev. sende bilder til han om mulig for å høre hva han sier. Anonymkode: 894ea...0bc
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #16 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, Daquiry skrev: Jeg kan dytte det litt, men ikke så mye som du. Kommer kneppelyder når jeg dytter fra høyre til venstre 😂 Skikkelige kneppelyder her og 😬 Anonymkode: 61568...65b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #17 Skrevet 15. mai 2020 4 timer siden, Daquiry skrev: Jeg kan dytte det litt, men ikke så mye som du. Kommer kneppelyder når jeg dytter fra høyre til venstre 😂 Uff, da, det høres ikke bra ut! Ingen lyder her i det minste 🙈😂 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg trodde først du tenkte på den "indiadansen" med hendene over hode hvor det ser ut som man flytter hode mens kroppen er i ro, og jeg bare, jaja-lett det kan jeg! Men når jeg så bilde så bare eeehh…. what? Hva skjer? Tror neppe det der er normalt. Det ser helt villt ut. Anonymkode: 687b5...0a0 haha, den kan jeg også, men ikke helt samme følelsen 😛 Rart når det skjer sånne ting som det virker som INGEN har hørt om eller sett før! Ikke Google en gang. Arbeidskollegaene mine brakk seg alle sammen, så de hadde tydeligvis heller ikke opplevd eller sett det før 🙈 (jeg får tydeligvis ikke sitert fler, men): Det var ikke meningen å gjøre noen uvel😅 Skal ta det opp med legen neste gang jeg er der. Aner jo ikke om det har sammenheng med svelgingen og hosting, men verdt å sjekke.. Har gått ned noen kilo siste måneden, men ellers ikke noe annet «nytt» Anonymkode: 739b3...d8e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2020 #18 Skrevet 15. mai 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, har hypermobile ledd (til en viss grad). Er det Ehler Danlos du tenker på? Jeg er iallfall sjekka for det, men har ikke den 😅 Anonymkode: 739b3...d8e Ja, det var det..😅 Anonymkode: dabff...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå