Gå til innhold

Skal jeg si noe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok barnet mitt og kjæresten i og ha sex, de går bare i 7 klasse og begge er 13 i år.

er de ikke veldig unge? bør jeg ta det opp eller la det være?

vi har hatt sexpraten, så håper i alle fall de tenkte på og bruke noe.

synes de er for unge til og ha sex nå

Anonymkode: 0e430...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du må si noe. Med minrde du har lyst til at ungen din skal få unge når den er 14, så kan du jo kke bare håpe på at de brukte noe.

Anonymkode: 7eb49...e66

Skrevet

Hey BW

 

Vi skjønner du kjeder deg, men helt ærlig: Slutt med trolletrådene! Ditt maniske behov for oppmerksomhet, er rimelig slitsomt 

Anonymkode: e00e4...215

Skrevet
32 minutes ago, Anonym bruker said:

Klart du må si noe. Med minrde du har lyst til at ungen din skal få unge når den er 14, så kan du jo kke bare håpe på at de brukte noe.

Anonymkode: 7eb49...e66

Takk for svar

Ja vi må ta en prat

Anonymkode: 0e430...0df

Skrevet

7 klasse? Veldig tidlig. Min begynner i 7 til høsten og jenter er bare dumme 🤣

Anonymkode: 9479c...be8

Skrevet
16 hours ago, Anonym bruker said:

7 klasse? Veldig tidlig. Min begynner i 7 til høsten og jenter er bare dumme 🤣

Anonymkode: 9479c...be8

Ja,begynner på ungdomsskolen i august, de har vert sammen i 1 år nå

Anonymkode: 0e430...0df

Skrevet

Du må hvertfall prate om samtykke (om  du ikke har gjort det allerede) og viktigheten av å bruke kondom. Jeg hadde selv sex da jeg var 13. Samtykkende, men ikke med beskyttelse. Er jo bare et under at jeg ikke ble gravid eller smitta!

Anonymkode: e1bf3...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...