Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #1 Skrevet 13. mai 2020 Har stor forståelse for at hun ikke liker katt. Vi har to stykker, naboen ved siden har to og to andre har henholdsvis to og en. Vi har kattekasse, men siden de er ute gjør de nok fra seg ute også. Nå har han nok observert våre i hagen sin, og hisser seg voldsomt opp. Har sagt ifra at det er mange andre katter rundt omkring også, så skjønner ikke helt at det er kun mine som han hisser seg opp over. Han mener nå at jeg skal lage inngjerding til de. Begge er kastrerte og holder seg stort sett i vår hage. Tar gjerne imot tips om hvordan jeg kan få de til å kun gjøre fra seg hjemme. Anonymkode: 5db0d...056
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #2 Skrevet 13. mai 2020 Hva med å ha en kattekasse ute og? Eller lage inviterende plasser i egen hage, for kattene deres å gå på på, så kanskje de går mindre hos naboene. Anonymkode: f1efc...a65
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #3 Skrevet 13. mai 2020 Vi har kasse både ute og inne 😊 Anonymkode: 5db0d...056
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #4 Skrevet 13. mai 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har stor forståelse for at hun ikke liker katt. Vi har to stykker, naboen ved siden har to og to andre har henholdsvis to og en. Vi har kattekasse, men siden de er ute gjør de nok fra seg ute også. Nå har han nok observert våre i hagen sin, og hisser seg voldsomt opp. Har sagt ifra at det er mange andre katter rundt omkring også, så skjønner ikke helt at det er kun mine som han hisser seg opp over. Han mener nå at jeg skal lage inngjerding til de. Begge er kastrerte og holder seg stort sett i vår hage. Tar gjerne imot tips om hvordan jeg kan få de til å kun gjøre fra seg hjemme. Anonymkode: 5db0d...056 Sett opp gjerde eller gå tur med dem i bånd. Anonymkode: 99ed8...12c
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #5 Skrevet 13. mai 2020 Det er ett av problemene med katter. De bæsjer helst ikke på eget territorium. Det er derfor vi som er nabo med katteeiere ikke er så begeistra for pusene deres. Tilby deg å komme i hagen og grave opp kattemøkka og vaske utemøblene hver gang noen har vært der og lagt fra seg noe, eller kjøp en boks med chiliflakes som han kan strø i blomsterbedene. Det var det eneste som fikk nabokattene her til å slutte å grave opp nyplanta stauder og løk for å bæsje i god, myk hagejord. Anonymkode: 2a8bf...c83
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2020 #6 Skrevet 13. mai 2020 Chilliflakes? Hva er det? Anonymkode: 5db0d...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå