Gå til innhold

Eggløsning *veldig* kort tid etter sa/kjemisk?


AkkMa

Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg har vært innom her nå, men da jeg veldig uventa testa positivt i forrige uke, begynte å blø på lørdag (ca 5 dager etter ikm) og allerede nå (8-9 dager etter ikm) kjenner eggløsningssmerter klarte jeg ikke la være å kikke innom igjen.

Vi testa altså positivt mandag i forrige uke, noe som var litt overraskende fordi dette regnestykket ikke innbefatter de beste svømmerne. Da vi testa positivt sist var det etter ivf. Det kan jo være derfor det ikke holdt lenger enn til lørdag, da våknet jeg av at jeg blødde ganske mye. Det holdt på til igår (4 dager) og graviditetstestene har vært blenda hvite siden mandag. 

Allerede igår syntes jeg at det murret litt rart på den ene siden av magen. Jeg tok en eltest og den var ikke positiv, men ikke veldig negativ heller. I dag testet jeg på nytt, og jeg ser absolutt utvikling. Den var ikke helt positiv da heller, men tydelig sterkere enn igår. Jeg skal teste igjen i kveld, og nå kjenner jeg velkjente smerter på den ene siden nederst på magen, sånn som jeg pleier å kjenne like før eggløsningen skjer.

Altså. Jeg begynte å blø på lørdag og i dag er det onsdag. Kan dette stemme? Har noen opplevd at eggløsningen kommer såpass fort etter en sa (selv om det vi opplevde teknisk sett er mer en kjemisk)?

(Jeg er selvfølgelig klar over at de smertene jeg opplever kan vedvare enda en stund og at det kan ta enda litt tid før testene faktisk er positive, men likevel.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...