Gå til innhold

Beste campingplass


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi bor i Drammen, og tenker å kjøpe campingvogn etter hvert! Men hvilken campingplass kan du anbefale?? Hva koster det i året, har de vinterlagring, hva slags fasiliteter finnes der? 😊

Jeg er oppvokst med camping på Oddane sand! 

Anonymkode: 56897...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo litt an på hvor langt dra Drammen du vil reise, hva campingen bør ha, hvor store er barna som skal være med, ved sjøen eller ikke?

Anonymkode: 6177b...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vokst opp med vogn utenfor Stavern, veldig fint på Hummerbakken, mange campingplasser etter hverandre og et hav av barn å leke med. 

Om du vil litt lenger sørover er det veldig fint på Moysand utenfor Grimstad, men der tror jeg det er ventelister for å få plass.

Anonymkode: e4ec4...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke at det skal være for mange timer! Rundt 2 timer kanskje :) Spørs jo hvor bra plassen er! 
Vi ønsker selvfølgelig ved sjøen. Trodde forøvrig de fleste campingplasser lå ved vannet?! Hehe. Må jo være fint for barn å leke. Samme om barnet er 2 eller 7 år, tenker jo å ha vogna i mange år om vi først kjører på :) 

Anonymkode: 56897...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2020 den 12.46, Anonym bruker skrev:

Jeg har vokst opp med vogn utenfor Stavern, veldig fint på Hummerbakken, mange campingplasser etter hverandre og et hav av barn å leke med. 

Om du vil litt lenger sørover er det veldig fint på Moysand utenfor Grimstad, men der tror jeg det er ventelister for å få plass.

Anonymkode: e4ec4...38d

Jeg tenkte og på Moysanden

Anonymkode: 6cc09...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil ikke at det skal være for mange timer! Rundt 2 timer kanskje :) Spørs jo hvor bra plassen er! 
Vi ønsker selvfølgelig ved sjøen. Trodde forøvrig de fleste campingplasser lå ved vannet?! Hehe. Må jo være fint for barn å leke. Samme om barnet er 2 eller 7 år, tenker jo å ha vogna i mange år om vi først kjører på :) 

Anonymkode: 56897...f87

Rødtangen er fint. Ramton er veldig fin. Men det er vel bare 45 og 30 min fra Drammen, så det blir ikke så langt da. Leira camping er fin, men ikke ved saltvann (av naturlige årsaker) 

Anonymkode: 6177b...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du barn fra 1-9 år så er Vita sandars camping er flott alternativ. Der er det lekeplass,basseng og 2 minutter å gå til stranden. Å du kan leie tråsykler som er gøy for både voksne og barn.

Anonymkode: dcbe6...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...