Gå til innhold

Holmestrand fjordhotell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der ? de la ut et ganske godt tilbud om 7 overnattinger for hele familie for 5000 kr . Noen som synes det var fint der? noe å finne på i nærområdet? 

Anonymkode: d6fe7...1a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det nedlagt?

Anonymkode: 861a4...d5d

Skrevet

Nei det er ganske stusselig altså. 

Anonymkode: a405b...cac

Skrevet

Jeg har kun vært der på overnattingsseminar med jobb (flere ganger). Syns det er helt ok, men får litt "danskebåtfeeling" av interiøret. Har fått veldig god lunsj-buffet der!! Området er greit ved sjøen, men ellers ganske kjedelig. Et lite senter i gangavstand, ellers må du kjøre. Syns 5 dager hørtes lenge ut der, men spørs hva dere ellers skal. 

Anonymkode: 3fbae...414

Skrevet

Dette er et hotell typisk for konferanser og et sted hvor arbeidere bor. Du kan selvsagt bo der som feriegjestene også, jeg tror de har endel busslaster innom for en natt osv, men det er ikke et hotell man typisk er på over lang tid. 

Det ser idyllisk ut på bilder, men ligger egentlig rett ved veien. Strand-delen deres er ikke spesielt attraktiv. Det er også lite annet i nærheten. 

Skrevet

Jeg har svart for Holmen fjordhotell. Har aldr vært På Holmestrand fjordhotell, beklager glippen. 

Anonymkode: 3fbae...414

Skrevet

Tilbudet inkluderer ikke mat , det blir litt stusselig. 
så på samme tilbudet selv. 

Anonymkode: b405f...e03

Skrevet

Næh, Holmestrand var et sted man kjørte rett gjennom når E18 gikk der, men når den nye veien kom har det bare blitt et lite sted uten særlig å tilby...

Det er litt i skyggen, det er ikke spesielt fint å bade der, de har ingen aktiviteter eller morsomme ting å være med på. Det er et lite sted midt i ingenmannsland som det ikke skjer noe på.

Skal dere ha en veldig rolig ferie er det sikkert ok, men ungene mine ville fort kjedet seg der altså.

Anonymkode: d961b...40c

Skrevet

Ja, da høres det ganske kjedelig ut 🙈🙈 har barn på 7 og 4 , så de må jo helst aktiviseres litt.  

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, da høres det ganske kjedelig ut 🙈🙈 har barn på 7 og 4 , så de må jo helst aktiviseres litt.  

Nå ja.... hotellet ligger ved en veldig populær badestrand med både fin sand og den er veldig barnevennlig . Volley nett finnes det der og . Søk opp « dulpen». Hotellet ligger også rett ved togstasjon hvor man lett tar toget både til Oslo og Tønsberg . 

Anonymkode: cdf53...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...