Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #1 Skrevet 12. mai 2020 Er jeg alene om å irritere meg over reklame? Det virker som alt gjøres for at det skal nå oss. Det er så mye at jeg ikke engang orker å følge med på de. Bable bable. Slankedamer og slankemenn «etter jeg startet med ...... så har vekta holdt seg stabil føler meg yngre». I dont CARE .Skrur jeg bed lyden mens bablinga pågår så stopper pokker meg reklamen og. Den skal altså høres. På Spotify er det slik ihvertfal. På YouTube kan reklamer avbryte midt i film. Verste er hvis du hører på meditasjonsmelody, så avbrytes det plutselig «nå kan du få en vaskemaskin til bare 4000,- hos power!!!!!!!» Si meg er det jobber som er påfunnet fordi «alle må ha en jobb?» eller? Og mer reklame blir det nok. Dessverre. Anonymkode: 2bb06...569
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #2 Skrevet 12. mai 2020 Reklamen er jo inntekten til de som lager bl.a. YouTube-filmer. Jeg toner ut reklamen inni hode. På Spotify kan du unngå reklame ved å betale. Anonymkode: 3c0b1...2d0
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #3 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Reklamen er jo inntekten til de som lager bl.a. YouTube-filmer. Jeg toner ut reklamen inni hode. På Spotify kan du unngå reklame ved å betale. Anonymkode: 3c0b1...2d0 Men det kommer over alt! TV og! Anonymkode: 2bb06...569
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #4 Skrevet 12. mai 2020 Er det du som er frustrert fordi du må fornye sertifikatet ditt i 2033 også? Påtvungen reklame er det du må betale for å slippe å betale for produktene du benytter deg av. Dessverre er det også slik at pengene går til f.eks. youtube, og svært, svært lite til artistene. I tillegg styrer de store aktørene hva du får opp når du søker hos dem, passer på å få opp det som er mest populært, for da tjener de selv mer penger. Derfor kjøper jeg cd med meditasjonsmusikk (og annen musikk) og unngår det meste av det som har slik påtvungen reklame. Og det er helt greit. Litt mer til artistene, mindre til storkapitalistene. Anonymkode: 0b9af...68a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #5 Skrevet 12. mai 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det kommer over alt! TV og! Anonymkode: 2bb06...569 Igjen, det er inntekt. Anonymkode: 3c0b1...2d0
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 21 minutes ago, Anonym bruker said: Er det du som er frustrert fordi du må fornye sertifikatet ditt i 2033 også? Påtvungen reklame er det du må betale for å slippe å betale for produktene du benytter deg av. Dessverre er det også slik at pengene går til f.eks. youtube, og svært, svært lite til artistene. I tillegg styrer de store aktørene hva du får opp når du søker hos dem, passer på å få opp det som er mest populært, for da tjener de selv mer penger. Derfor kjøper jeg cd med meditasjonsmusikk (og annen musikk) og unngår det meste av det som har slik påtvungen reklame. Og det er helt greit. Litt mer til artistene, mindre til storkapitalistene. Anonymkode: 0b9af...68a Dessverre koster det helt sinnsykt mye å lagre alt som lastes opp på YouTube. Det er helt hinsides. Derfor må de også ha penger 🤷♀️ Anonymkode: 19d63...ae4
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dessverre koster det helt sinnsykt mye å lagre alt som lastes opp på YouTube. Det er helt hinsides. Derfor må de også ha penger 🤷♀️ Anonymkode: 19d63...ae4 At de skal ha penger også, det er selvfølgelig. Problemet er at de tar ekstremt mye sett i forhold til hva artister får, og måten de styrer hva man får opp når man søker... Anonymkode: 0b9af...68a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 Jeg er enig med deg i at reklame er irriterende, men jeg har forståelse for at firmaene må ha inntekt. Problemet er at vi ikke merker hvor mye reklamen koster. Vi merker ikke hvor påvirket vi blir og hvor mye tid vi bruker. Derfor er vi ofte ikke villige til å betale det filmen, musikken, nyhetene eller spillet egentlig koster. Anonymkode: cc35a...da3
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 2 hours ago, Anonym bruker said: At de skal ha penger også, det er selvfølgelig. Problemet er at de tar ekstremt mye sett i forhold til hva artister får, og måten de styrer hva man får opp når man søker... Anonymkode: 0b9af...68a Tja, synes det er ganske rettferdig. De får tross alt en gratis plattform. Firmaer betaler høye leiepriser for å ha kontorer for eksempel, de får ikke det gratis. Det koster å drive business og det er kun på nett at vi forventer ting gratis. Skal tro det hadde blitt andre boller om YouTube begynte å ta betalt for å ha bruker der... Anonymkode: 19d63...ae4
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Reklamen er jo inntekten til de som lager bl.a. YouTube-filmer. Jeg toner ut reklamen inni hode. På Spotify kan du unngå reklame ved å betale. Anonymkode: 3c0b1...2d0 På YouTube også. Og man kan i tillegg kjøpe musikken fra musikerne... Anonymkode: 2ff9d...b24
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: At de skal ha penger også, det er selvfølgelig. Problemet er at de tar ekstremt mye sett i forhold til hva artister får, og måten de styrer hva man får opp når man søker... Anonymkode: 0b9af...68a Det er riktig. Men Spotify stjeler også artistenes stoff uten å spørre. Og regulerer logaritmer til å dytte opp visse typer musikk til kundene. Faktisk så viser det seg at over 90% av tilfellene der en lytter blir kjent med NY musikk eller en ny artist (dvs ukjent for lytteren) så skjer det på YouTube. Anonymkode: 2ff9d...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå