Gå til innhold

Støttegruppe for foreldre med barn som sliter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om det finnes en anonymt nettforum for pårørende til barn som har store vansker? Mitt barn på 8 år har impressiv språkforstyrrelse, lærevansker og mulig autismespekterforstyrrelse eller lettere PU. Jeg føler meg så aleine og bekymret 😢 Trenger å snakke med noen i samme situasjon, helst anonymt for barnet sin del.

Anonymkode: a7c45...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Jeg lurer på om det finnes en anonymt nettforum for pårørende til barn som har store vansker? Mitt barn på 8 år har impressiv språkforstyrrelse, lærevansker og mulig autismespekterforstyrrelse eller lettere PU. Jeg føler meg så aleine og bekymret 😢 Trenger å snakke med noen i samme situasjon, helst anonymt for barnet sin del.

Anonymkode: a7c45...035

På FB er det mange grupper for foreldre til barn med spesifikke diagnoser. Søk å feks autisme. Da vil du få opp flere foreldregrupper. NB. Jeg chatter ALDRI direkte på veggen på slike grupper.  Personvernet til mitt barn står høyt. Jeg spør om noen vil maile litt med meg. Min erfaring er at foreldre til barn med samme diagnose er veldig rause og hjelpsomme. Sjekk også om gruppen er lukket eller offentlig. Er gruppen offentlig så vil det du skriver det vises for dine venner på FB. 

Lykke til. ❤️

Anonymkode: 141cc...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

På FB er det mange grupper for foreldre til barn med spesifikke diagnoser. Søk å feks autisme. Da vil du få opp flere foreldregrupper. NB. Jeg chatter ALDRI direkte på veggen på slike grupper.  Personvernet til mitt barn står høyt. Jeg spør om noen vil maile litt med meg. Min erfaring er at foreldre til barn med samme diagnose er veldig rause og hjelpsomme. Sjekk også om gruppen er lukket eller offentlig. Er gruppen offentlig så vil det du skriver det vises for dine venner på FB. 

Lykke til. ❤️

Anonymkode: 141cc...037

Tusen takk for svar ❤️ Jeg har forsøkt å søke på Facebook, men har ikke funnet noe for språkforstyrrelser, dessverre. Jeg er med i en gruppe for pårørende til barn med Aspergers, men det er ikke helt spot on. Og vil helst drøfte synonymt, sånn som her inne. 

Anonymkode: a7c45...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar ❤️ Jeg har forsøkt å søke på Facebook, men har ikke funnet noe for språkforstyrrelser, dessverre. Jeg er med i en gruppe for pårørende til barn med Aspergers, men det er ikke helt spot on. Og vil helst drøfte synonymt, sånn som her inne. 

Anonymkode: a7c45...035

*Anonymt

Anonymkode: a7c45...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn med Asperger, og skolevegring. Og har funnet grupper på Facebook, endte faktisk opp med en selvhjelpsgruppe i byen her jeg bor, for andre med barn som er skolevegrer. Og det har vært utrolig godt å få møte, og prate med andre i samme situasjon. Du vet ikke om BUP, sykehus eller noen av de dere følges opp av, har noen sånne grupper som passer dere?

Anonymkode: e0e41...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kampen for foreldres rettigheter er en gruppe med mange foreldre til barn med ulike behov.  Prøv å hør der 👍

Anonymkode: 1d23a...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en ålreit fb-gruppe som heter spesifikke språkvansker (ssv). 

Anonymkode: e5efd...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...