Gå til innhold

Hvorfor denne helvetes forandringen hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må førerkort fornyes. I 2033 er det våres kort som må fornyes. De rosa... hva er vitsen med dette? Dårlig for miljøet og! Hvorfor denne helvetes forandringen hele tiden? Helvetes folk!! Er det noen som skal gjøre seg viktige og bli husket for sine forandringer eller?! Så kommer de nye kortene da... og så må de ut og forandres og. Eller må man kjøre opp på nytt? Fy faen så stresset alt blir fremover. Samfunnet er sykelig opptatt av å lage nye regler. Må ha dokumentasjon og papir på ditt og datt. Snart må man vel begynne å ta ekstra kurs for å absolutt alt også. Til og med for å kunne gå på butikken 😜😜 

Anonymkode: 43583...83b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust med magen, dette er virkelig ikke et stort problem. Tenk over hvor mange minutt av livet ditt disse forandringene tar? Det er ikke så mange, er det vel? 

Anonymkode: f142f...3a6

Skrevet

Herregud, du har ikke så store problemer i verden som henger deg opp i dette ;)

Vitsen er selvfølgelig at verden går videre, det kommer nye muligheter for å lage f.eks førerkort som er vanskeligere å kopiere og forfalske.

Anonymkode: 9b2f2...3af

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Pust med magen, dette er virkelig ikke et stort problem. Tenk over hvor mange minutt av livet ditt disse forandringene tar? Det er ikke så mange, er det vel? 

Anonymkode: f142f...3a6

HVORFOR?! Skal det forandres sånn? Noen som har en trang til å bli husket eller? Eller har vi blitt så dumme med tiden at de ikke evner lenger å se bildene eller hva er det? Forandre forandre forandre...

er redd dette ikke er eneste forandring. Etter hvert må vi kanskje kjøre opp på nytt hvert 5.år og. Så blir det kø der og da..... 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, du har ikke så store problemer i verden som henger deg opp i dette ;)

Vitsen er selvfølgelig at verden går videre, det kommer nye muligheter for å lage f.eks førerkort som er vanskeligere å kopiere og forfalske.

Herregud, du har ikke store problemer i verden som henger deg opp i dette ;) faen meg færre enn meg.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

HVORFOR?! Skal det forandres sånn? Noen som har en trang til å bli husket eller? Eller har vi blitt så dumme med tiden at de ikke evner lenger å se bildene eller hva er det? Forandre forandre forandre...

er redd dette ikke er eneste forandring. Etter hvert må vi kanskje kjøre opp på nytt hvert 5.år og. Så blir det kø der og da..... 

Hvorfor i alle dager tror du at man må begynne kjøre opp på nytt hvert 5. år? Det henger overhodet ikke på greip.

Jeg er 46 år og har hatt førerkort siden jeg var i slutten av tenårene, på alle disse årene har jeg måttet bytte utseende på førerkortet en gang, en eneste en gang, da fra et stort til et lite i kredittkortstørrelse. Om jeg må bytte en gang til blir det to ganger, mellom år 1993 og år 2033 må jeg altså bytte førerkort to ganger.

Det er virkelig ikke mye, og det er helt naturlig i og med at det kommer nye metoder å lage førerkortene på. Jeg tror ikke jeg må begynne å kjøre opp hvert femte år for det altså ;) 

Skrevet

Ja, og så er det chemtrails og microchip i alle vaksinene og i går så jeg to svarte helikoptre i formasjon. Skummelt, er det.

Skrevet

Oi da... 

Jeg tror jeg er på mitt tredje førerkort og det siste var pga navneendring. Jeg har passert 50 år og har hatt førerkort siden ca. midt på 1980-tallet. Ikke kostet så mange kalorier, akkurat, å få mer moderne, mer sikkert førerkort. 

Årsaker til skifte handler nok aller mest om at teknologien blir bedre, og også førerkortet blir sikrere. Bankkort skiftes jo hvert 3-4. år, går du like hardt i taket for det også? Pass har begrenset gyldighet også, naturlig nok. 

Anonymkode: a56c7...860

Skrevet

Skulle ønske dette var eneste problemet i livet mitt. Du er heldig Hi.

Anonymkode: e1ad6...844

Skrevet

2033 allerede? Oj, har du bestilt time? Best å planlegge i god tid, vet du. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, du synes ikke du krisemaksimerer litt mye da.

Anonymkode: 2a54e...402

Skrevet

Hehe, jeg trodde denne tråden skulle handle om corona- reglene😂 At noe endrer seg i 2033 bryr meg fint lite. Er mer oppgitt over alle disse corona-reglene som endres fra dag til dag, og ikke en gang regjeringen selv vet hva som gjelder (ref feks barnefotballen..)

Anonymkode: 5c9d3...e22

Skrevet

Forandring må til etter en viss tid. Det er et hav av folk som driver med forfalskning og ved å bytte, beskyttes vi bedre for både ID-tyveri og forfalskninger av førerkort og bankkort. 
Er du rasende fordi du må få nytt bankkort hvert 3. år også?

Anonymkode: 0ec71...8b8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, jeg trodde denne tråden skulle handle om corona- reglene😂 At noe endrer seg i 2033 bryr meg fint lite. Er mer oppgitt over alle disse corona-reglene som endres fra dag til dag, og ikke en gang regjeringen selv vet hva som gjelder (ref feks barnefotballen..)

Anonymkode: 5c9d3...e22

Ha-ha... samme tenkte jeg ;)

Jeg har noen helt for j... dager for tiden, men denne tråden fikk meg faktisk til å føle meg ganske så normal og at jeg kanskje ikke har det så ille likevel ;)

Anonymkode: e972a...193

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå må førerkort fornyes. I 2033 er det våres kort som må fornyes. De rosa... hva er vitsen med dette? Dårlig for miljøet og! Hvorfor denne helvetes forandringen hele tiden? Helvetes folk!! Er det noen som skal gjøre seg viktige og bli husket for sine forandringer eller?! Så kommer de nye kortene da... og så må de ut og forandres og. Eller må man kjøre opp på nytt? Fy faen så stresset alt blir fremover. Samfunnet er sykelig opptatt av å lage nye regler. Må ha dokumentasjon og papir på ditt og datt. Snart må man vel begynne å ta ekstra kurs for å absolutt alt også. Til og med for å kunne gå på butikken 😜😜 

Det er 13 år til 2033...

Anonymkode: b5016...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...