Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Jeg blir kalt «hundehviskeren» fordi jeg alltid klaffer godt med hunder. De kan bjeffe mot andre, men meg er de alltid rolige mot og kommer til. Men jeg har ei venninne med en hund, og jeg føler ikke den hunden liker meg noe særlig. Passer den noen ganger, men den er liksom aldri glad for å se meg. Vi har ikke kontakt når vi går tur... den kan sette seg ned og ikke ville gå videre, men slik er den hos eier også. Den er rett og slett fornærmet fordi den må gå i bånd. Anonymkode: cf28b...f48
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Btw er jeg ikke en hundehvisker altså. Det er bare på gøy folk sier det 😛 jeg kommer ikke til vanskelige hunder og temmer dem Anonymkode: cf28b...f48
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den er rett og slett fornærmet fordi den må gå i bånd. Kanskje den innerst inne er en katt? 😺 Anonymkode: 298a9...a9b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje den innerst inne er en katt? 😺 Anonymkode: 298a9...a9b Snork.. Anonymkode: cf28b...f48
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #5 Skrevet 11. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Snork.. Anonymkode: cf28b...f48 Nå gikk jeg inn for å svare deg, men så leser jeg sånne svar og da mister jeg helt interessen Anonymkode: b16b9...186
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 Helt klart kjemi hemmom dyr og mennesker, på samme måte som mellom bare mennesker. Og hunder har sterke sanser som de tolker ulikt. Jeg har alltid vært svært dyrekjær og helt fra jeg var liten har dyr vært fortrolige til meg og vist at de har satt pris på meg. Husker at dagmammaen min hadde en hund som ikke likte barn. Det viste den ganske tydelig. Men hunden elsket likevel meg. Kunne ligge med hodet i fanget mitt og bli strøket ‘I timevis’. Gjensidig kjemi, for jeg ble heller aldri utalmodig eller avvisende når den søkte kontakt. Per i dag har jeg ingen dyr og har ikke hatt det siste 10 årene pga 3 små barn. Men tenker å skaffe oss etterhvert og blir spennende å se om jeg har samme dyretekke🙂 Anonymkode: e983f...0ae
Det var en gang et menneske Skrevet 12. mai 2020 #7 Skrevet 12. mai 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Snork.. Anonymkode: cf28b...f48 Hva slags respons ønsker du da? Du har jo ingen spørsmål, og ikke åpner du for en debatt. Du deler kun en betraktning om deg og hunder. Vanligvis pleier folk å være rake med å kun skrive: OK (det mest nærliggende å svare i denne tråden). Eller kanskje svarer de ironisk: Takk for at du delte det... Så... Hva vil du at vi skal svare? Måten du skriver innlegget på, legger nemlig føringer på hva slags svar du får.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 Hunder har alltid vært glad i meg. Dyr generelt egentlig. Men har og opplevd å bli alvorlig bitt av en hund, så da hadde vi tydeligvis ikke så god kjemi 😅 Anonymkode: 3705f...7da
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #9 Skrevet 12. mai 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå gikk jeg inn for å svare deg, men så leser jeg sånne svar og da mister jeg helt interessen Anonymkode: b16b9...186 Men du mistet ikke interessen for å prøve å gi meg dårlig samvittighet for å svare spydig til teit kommentar. Skulle jeg le av kommentaren liksom? Anonymkode: cf28b...f48
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #10 Skrevet 12. mai 2020 Føler at dyr alltid har likt meg, men spesielt katter. For jeg er svært allergisk mot de. Så selv de mest folkesky kattene, kommer og skal ligge på meg og kose. Er jo flere ganger eierne sitter og er utrolig sjokkerte. Bor og i borettslag hvor det er en del katter, vi har bussholdeplass her og, og venter jeg på bussen, kommer det gjerne mer enn en katt som gnir seg inntil meg. Anonymkode: 13498...db3
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #11 Skrevet 12. mai 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du mistet ikke interessen for å prøve å gi meg dårlig samvittighet for å svare spydig til teit kommentar. Skulle jeg le av kommentaren liksom? Anonymkode: cf28b...f48 Det var jeg som kom med kommentaren om katt. Det var en kommentar jeg syntes stod i stil til den måten du uttrykket deg på. Litt som et barn som har funnet en hund som ikke liker å gå i bånd, og som er helt yr og må løpe å fortelle dette til noen. Hvis du vil noe sted med tråden, hvis du ønsker en diskusjon rundt noe, så må du jo ordlegge deg ut fra den tanken der. Anonymkode: 298a9...a9b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2020 #12 Skrevet 12. mai 2020 Jeg liker ikke noen dyr, men dyr liker meg. Sånn er det forøvrig med barn også. Jeg er ikke så glad i barn, men barn er veldig glad i meg. Jeg har ikke kjemi med dyr eller barn. Men jeg tror de begge trekkes til de som avviser for anerkjennelse Anonymkode: fbdd3...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå