Gå til innhold

Når er en bukse for liten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, jeg er veldig slank. Men kroppsbygningen min har noen ganger hatt litt utfordringer med at jeg må velge mellom for stort og for lite. Trangt rundt livet/hofta, perfekt på resten. Behagelig rundt hofta og som en pose rundt rumpe og lår. 
Jeg er 180 og bruker stort sett str S. Fordi M blir ofte alt for stort på lårene og ellers.

Det er ikke vondt å bruke buksene, men det er noen ganger merker når jeg tar dem av. Men om det ikke skal være noe merke, må man vel helst gå i joggebukse? 
 

Når er egentlig en bukse for liten? 

Anonymkode: 43e3a...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når valkene tyter over kanten, og når man ikke kan bøye seg eller det er vondt å sitte med den. Det er ikke pent hvis det er tydelig at den er for liten, hvis det ser ut som om den snart sprekker. Men hvordan kan du bruke s i bukser når du er så høy? Jeg er 176, og s blir altfor kort i beina til meg.

Anonymkode: ebeba...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når valkene tyter over kanten, og når man ikke kan bøye seg eller det er vondt å sitte med den. Det er ikke pent hvis det er tydelig at den er for liten, hvis det ser ut som om den snart sprekker. Men hvordan kan du bruke s i bukser når du er så høy? Jeg er 176, og s blir altfor kort i beina til meg.

Anonymkode: ebeba...06d

Merkelige greier. Min mor er like høy og skjønner ikke hvordan lave mennesker finner bukser 😛 men jeg bruker H&M (har 1) og den er kort for meg. Den er EUR 38 (vet ikke hvor stort det er). Jeg ligger på 36-38 i bukser. 34 er alt for lite. Men noen bukser har waist og lenght. 

Anonymkode: 43e3a...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en trakt i ryggen på mye bukser. Usymmetrisk kropp. Om rumpa er for stor eller midjen for smal vet jeg ikke. Derfor kjøper jeg ofte bukser med høyt strechliv (som er det styggeste i følge kilder her inne) da har jeg i det minste en bukse som passer skikkelig. 

Anonymkode: 93a8d...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også en trakt i ryggen på mye bukser. Usymmetrisk kropp. Om rumpa er for stor eller midjen for smal vet jeg ikke. Derfor kjøper jeg ofte bukser med høyt strechliv (som er det styggeste i følge kilder her inne) da har jeg i det minste en bukse som passer skikkelig. 

Anonymkode: 93a8d...235

Trakt i ryggen på mye bukser??? Wtf?!?!

Anonymkode: f6f98...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trakt i ryggen på mye bukser??? Wtf?!?!

Anonymkode: f6f98...a65

Jepp. Midjen er så smal i forhold til rumpa. I tillegg har jeg litt for stor svai i ryggen. Bukser uten strech har en tendens til å ikke gå inntil ryggen. Jeg har sydd inn mange dressbukser for at de skal sitte pent bak i ryggen. Jeg har en merkelig kroppsfasong åpenbart. 

Anonymkode: 93a8d...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gitt opp å finne bukser som sitter skikkelig på meg, for når de passer ett sted så passer de ikke ett annet sted. Sitter i skrivende stund med en olabukse som er str 13år. Merkelig nok så passer densom ett skudd og eneste olabuksa jeg hatt på nesten 20år som sitter skikkelig på meg. Den må være veldig rar i størrelsen, for andre bukser kanjeg ikke ha i den størrlsen. Jeg raste ned i vekt for noen år siden og når jeg plutselig skulle noe som jeg ville ha en litt ok bukse på meg så ikk jeg i klesskapet til ungene for å se om noe passet. Innerst i skapet fant jeg denne og den har de ikke fått tilbake, den passer selv om jeg har fått på meg tyve kilo igjen. (Var ekstremt undervektig for å si det mildt) 

Jeg har bred benbygning,lite kvinnelige former og liten rompe så å finne damebukser er ikke enkelt. Enkelt å finne herrebukser, men det blir ikke det samme. 

Anonymkode: 213a4...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI og anonym 762: Dra innom en Match og prøv Sophia buksene. Jeg lover dere at de passer OG er super behagelige.

Anonymkode: 6a122...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...