Gå til innhold

Er det vanlig at kroppen eldes


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fra si 16 år til 25 år? Altså pupper, rumpe og mage? 

Anonymkode: b93f5...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig, ingen har kropp som en 17-åring hele livet ;)

Men du kan jo selv gjøre mye for at kroppen skal være "fit" da, kosthold og trening gjør underverker i veldig mange år. Når du når et visst punkt er det ikke lenger mulig å skjule at tyngdekraft og levd liv setter sine spor, men du kan se ung ut lenge.

En 16-åring og en 25-åring ser du gjerne forskjell på da, noe av ungpikepreget en ung tenåring har blir mer voksent på de årene der.

Anonymkode: 180c8...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så jeg er ikke så unormal med forandring både her og der, etter 9 år. Født ett barn 🤪

Anonymkode: b93f5...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, så jeg er ikke så unormal med forandring både her og der, etter 9 år. Født ett barn 🤪

Anonymkode: b93f5...ba7

Hva får deg til å tro du er unormal?

Alt levd liv setter spor, årene som går setter sine spor, svangerskap og fødsler setter sine spor, sykdom og operasjoner sine spor, vektendringer setter spor osv.

Ingen går gjennom livet uten at kroppen endrer seg, trodde du det?

Anonymkode: 180c8...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel rundt 25 selv når jeg begynte å legge merke til aldringstegn så smått. Tror nok de fleste begynner å merke det litt i midten av 20-årene, særlig etter å ha født barn. Det er vel da mest svangerskapet som har skylda. Så nei du er absolutt ikke unormal 😊 men nyt tiden som fortsatt ung for det blir bare verre med årene 😅 ikke kast bort tiden nå på å føle deg «gammel»

Anonymkode: 53a37...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 46 år og må si at jeg har en bedre kropp nå enn jeg noen gang har hatt, det gjelder både utseende og funksjonalitet 🙂. Jeg har slanket med 20 kilo og trener 4-5 ganger i uka. All hud har trukket seg inn, og jeg ser også at muskler blir mer synlige og begynner for første gang i mitt liv å ha definerte armer. Har også mindre smerter og vondter, men det er nok også pga at jeg har fjernet livmor pga endometriose. 

Anonymkode: 946bc...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...