Gå til innhold

Har mannen deres ereksjonssvikt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en venn som jeg treffer annenhver helg. Han er 40 år, og frisk og rask, men har litt pappakropp. Når vi er sammen fra fredag til søndag har vi sex 6 - 7 ganger i løpet av helgen, men det hender av og til at han ikke får den opp. Ellers er han utrolig god. Opplever dere dette av og til at mannen ikke får den opp? 

Anonymkode: 0831f...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har en venn som jeg treffer annenhver helg. Han er 40 år, og frisk og rask, men har litt pappakropp. Når vi er sammen fra fredag til søndag har vi sex 6 - 7 ganger i løpet av helgen, men det hender av og til at han ikke får den opp. Ellers er han utrolig god. Opplever dere dette av og til at mannen ikke får den opp? 

Anonymkode: 0831f...4eb

Nei

Anonymkode: 71a3e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri opplevd. Mannen er straks 50 år og vi har vært sammen de siste 22 av dem.

Men vi har aldri sex 6-7 ganger på en helg da, kanskje 2 ganger om vi er heldige og da står den som en påle ;)

 

Anonymkode: ed6bd...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøø du kan da ikke kalle det ereksjons svikt om den ikke står etter 7 ganger!!! Herlighet altså hva skjer med kvinner nå til dags? Nå skjønner jeg hvorfor menn mener at kvinner er altfor kravstore og at de ikke strekker til.

Anonymkode: 53441...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skjer dette da? Pøker dere på igjen rett etter sex forstår jeg at det kan være vanskelig..

Anonymkode: f07cb...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når skjer dette da? Pøker dere på igjen rett etter sex forstår jeg at det kan være vanskelig..

Anonymkode: f07cb...d3a

Nei, vi har sex hver morgen og kveld, og ofte midt på dagen. 

Anonymkode: 0831f...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan vel egentlig ikke kalle det ereksjonssvikt når evnen til sex 3 ganger i døgnet er litt redusert....

Anonymkode: ed6bd...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min kjæreste har det. Han er noen og femti år, og jeg er noen og tretti år. Vi har vært sammen i et års tid. Han har hatt få forhold, og få partnere. Siste partner før meg var for omlag ti år siden. Han er en komplisert fyr, med kompliserte tenningsmønstre. Det begynte for fult med ereksjonasvikt i desember. Jeg trodde han hadde fått prestasjonsangst pga et par forsøk som ikke gikk helt som han ville (altså at den mister ereksjon under akten), for det var det han sa.. så eskalerte det, og han fikk ereksjonsvikt ca 7-8/10 ganger. Det gikk til et punkt hvor han ikke lengre var veldig seksuell, og jeg tenkte kanskje han i frykt for å "feile" igjen, ikke hadde lyst på sex.. jeg var åpen og forsøkte å ikke lage et tema ut av det, for det hjelper sjelden. Men, så begynte både han og jeg og ane at det egentlig omhandler hva han tenner på 😕 Altså, jeg er ikke nok, altså den nakne meg, tjoho.. men han må ha fetisjen sin med under akten. Så, da får vi gjøre det, da. Litt sårt at han ikke tenner på meg, altså naken, og at min seksuelle glede (orgasme) ikke interesserer han, ei heller gir han noen glede.. men, vi skal få dette til å fungere, med eller uten lakk og lær (+en hel bunsh av andre ting han tenner på).. så, ja, min man har også ereksjonsvikt.

Anonymkode: 0b3ab...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, min kjæreste har det. Han er noen og femti år, og jeg er noen og tretti år. Vi har vært sammen i et års tid. Han har hatt få forhold, og få partnere. Siste partner før meg var for omlag ti år siden. Han er en komplisert fyr, med kompliserte tenningsmønstre. Det begynte for fult med ereksjonasvikt i desember. Jeg trodde han hadde fått prestasjonsangst pga et par forsøk som ikke gikk helt som han ville (altså at den mister ereksjon under akten), for det var det han sa.. så eskalerte det, og han fikk ereksjonsvikt ca 7-8/10 ganger. Det gikk til et punkt hvor han ikke lengre var veldig seksuell, og jeg tenkte kanskje han i frykt for å "feile" igjen, ikke hadde lyst på sex.. jeg var åpen og forsøkte å ikke lage et tema ut av det, for det hjelper sjelden. Men, så begynte både han og jeg og ane at det egentlig omhandler hva han tenner på 😕 Altså, jeg er ikke nok, altså den nakne meg, tjoho.. men han må ha fetisjen sin med under akten. Så, da får vi gjøre det, da. Litt sårt at han ikke tenner på meg, altså naken, og at min seksuelle glede (orgasme) ikke interesserer han, ei heller gir han noen glede.. men, vi skal få dette til å fungere, med eller uten lakk og lær (+en hel bunsh av andre ting han tenner på).. så, ja, min man har også ereksjonsvikt.

Anonymkode: 0b3ab...a0d

Må si jeg seriøst lurer på hvordan en mann som ikke er interessert i, eller har glede av, din orgsme er ellers i samlivet... Bryr han seg om deg i andre settinger, det å glede deg altså. Betyr din mening noe f.eks, eller er han like egoistisk også på andre arenaer, eller er det bare i sengen?

Anonymkode: ed6bd...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Må si jeg seriøst lurer på hvordan en mann som ikke er interessert i, eller har glede av, din orgsme er ellers i samlivet... Bryr han seg om deg i andre settinger, det å glede deg altså. Betyr din mening noe f.eks, eller er han like egoistisk også på andre arenaer, eller er det bare i sengen?

Anonymkode: ed6bd...7bb

Det er et godt spørsmål, og svaret er ganske enkelt. Han er en suveren partner. Omsorgsfull, trygg, gavmild (har ikke noe å si det), og han er flink til å kommunisere. Jeg merker at han aldri har bodd med en annen før, for han er litt firkantet på enkelte ting, og han har et fast mønster på ting, altså rutiner, også er han en introvert mann. Men, dette er ting vi får til å fungere. Og han ønsker å få "hjelp" til tenningsmønstret sitt, men det er kanskje ikke så lett.. og jeg er usikker på om man i det heletatt kan læres opp til å like en naken kropp/en kvinnes nytelse, så det vil tiden vise, men det er en tøff kamel å svelge, og jeg håper vi får det til, for han er en bra kjæreste på veldig mange plan. 

Anonymkode: 0b3ab...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har en venn som jeg treffer annenhver helg. Han er 40 år, og frisk og rask, men har litt pappakropp. Når vi er sammen fra fredag til søndag har vi sex 6 - 7 ganger i løpet av helgen, men det hender av og til at han ikke får den opp. Ellers er han utrolig god. Opplever dere dette av og til at mannen ikke får den opp? 

Anonymkode: 0831f...4eb

Etter 6-7 ganger bør du kanskje være litt raus? Testosteronnivåene er jo ikke som hos en 19-åring mer! 

Anonymkode: 94b2b...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, min kjæreste har det. Han er noen og femti år, og jeg er noen og tretti år. Vi har vært sammen i et års tid. Han har hatt få forhold, og få partnere. Siste partner før meg var for omlag ti år siden. Han er en komplisert fyr, med kompliserte tenningsmønstre. Det begynte for fult med ereksjonasvikt i desember. Jeg trodde han hadde fått prestasjonsangst pga et par forsøk som ikke gikk helt som han ville (altså at den mister ereksjon under akten), for det var det han sa.. så eskalerte det, og han fikk ereksjonsvikt ca 7-8/10 ganger. Det gikk til et punkt hvor han ikke lengre var veldig seksuell, og jeg tenkte kanskje han i frykt for å "feile" igjen, ikke hadde lyst på sex.. jeg var åpen og forsøkte å ikke lage et tema ut av det, for det hjelper sjelden. Men, så begynte både han og jeg og ane at det egentlig omhandler hva han tenner på 😕 Altså, jeg er ikke nok, altså den nakne meg, tjoho.. men han må ha fetisjen sin med under akten. Så, da får vi gjøre det, da. Litt sårt at han ikke tenner på meg, altså naken, og at min seksuelle glede (orgasme) ikke interesserer han, ei heller gir han noen glede.. men, vi skal få dette til å fungere, med eller uten lakk og lær (+en hel bunsh av andre ting han tenner på).. så, ja, min man har også ereksjonsvikt.

Anonymkode: 0b3ab...a0d

Helt alvorlig, det der hadde jeg virkelig ikke giddet! 

Anonymkode: 0f798...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er et godt spørsmål, og svaret er ganske enkelt. Han er en suveren partner. Omsorgsfull, trygg, gavmild (har ikke noe å si det), og han er flink til å kommunisere. Jeg merker at han aldri har bodd med en annen før, for han er litt firkantet på enkelte ting, og han har et fast mønster på ting, altså rutiner, også er han en introvert mann. Men, dette er ting vi får til å fungere. Og han ønsker å få "hjelp" til tenningsmønstret sitt, men det er kanskje ikke så lett.. og jeg er usikker på om man i det heletatt kan læres opp til å like en naken kropp/en kvinnes nytelse, så det vil tiden vise, men det er en tøff kamel å svelge, og jeg håper vi får det til, for han er en bra kjæreste på veldig mange plan. 

Anonymkode: 0b3ab...a0d

Har han Asberger? 

Anonymkode: 0f798...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke ereksjonssvikt. Jeg har bare hatt to sexpartnere over lang tid, begge har Hatt velfungerende peniser, men begge har også opplevd litt problemer når vi har hatt sex mange ganger på kort tid. Mannen jeg var gift med måtte ha mange timer mellom hver samleie, men der sto som bare det når han var klar igjen. 

Anonymkode: b5c91...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har han Asberger? 

Anonymkode: 0f798...e40

Nei, absolutt ikke. Han er en fetisjist.. men litt mer "alvorlig" enn det noen av oss visste.

Anonymkode: 0b3ab...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt alvorlig, det der hadde jeg virkelig ikke giddet! 

Anonymkode: 0f798...e40

Men så er der jo fler sider av forholdet som fungerer kjempefint. Men spørs jo om jeg får dekket behovet for seksuell oppmerksomhet fra han, hvis det fortsetter i samme spor veldig lenge.

Anonymkode: 0b3ab...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...