Gå til innhold

Finner meg ikke leilighet og kan ikke søke etter det selv på facebook 😕


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må gå fra samboeren min og leter etter leilighet der jeg er oppvokst, men kan ikke søke etter leilighet på facebook da alle kjenner alle og vil ikke at lille bygda skal skravle om at jeg blir alene. Har dere forslag til å få dette ut på fb? Har ikke inntekt nå og huset tvangsselges. 

Anonymkode: 72386...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst må du jo få deg en inntekt slik at du har noe å betale husleie med. Ellers legges jo de fleste ledige leiligheter ut på finn. Kan du ikke søke der?

Anonymkode: e5e32...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du navgaranti da? Vær obs på at ikke alle vil leie ut til folk med navgaranti, de krever depositum og fast inntekt.

Men du kan jo få f.eks mammaen din til å legge det ut på facebook, at hun leter etter leilighet for et familiemedlem e.l.?

Anonymkode: c047c...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det er så farlig om folk ser du leter etter leilighet. De vil jo se at du kommer flyttende alene uansett? 

Ikke tenk så hardt. Skriv en nøytral annonse uten for mange detaljer. Det går bra, det er kun i hodet ditt problemene ligger. 

Anonymkode: 88234...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be en venn om å legge ut, eller si her hvilken kommune så kan en av oss sjekke for deg. 

Anonymkode: af601...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag en ny mailadresse og en ny Facebook med denne mailen. Då melder du deg inn i grupper på Facebook hvor du kan finne leiligheter. I tillegg kan du følge leiligheter på Finn å få varsel via din falske Hotmail. 

Anonymkode: 29e83...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier ut leilighet, men avviser alle som leter «på vegne av andre». Er vel ikke farlig å «stå frem»?

Anonymkode: a1797...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare gå på visning og kjøpe når du finner riktig sted å bo?

Anonymkode: c12eb...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke bare gå på visning og kjøpe når du finner riktig sted å bo?

Anonymkode: c12eb...a26

Kjøpe? Hun har ikke inntekt og huset skal på tvangssalg

Anonymkode: 9ee93...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...