Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Og kun dét. Da skal barnet holdes hjemme, eller? Anonymkode: 47b0e...add
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Nei,hvorfor? Viss ikke feber, sår i halsen osv så kan de gå Anonymkode: 89a6c...5c4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 Hadde sendt til vanlig, men blir så usikker nå. Hører med bhg for sikkerhets skyld. Anonymkode: 47b0e...add
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #4 Skrevet 11. mai 2020 Selvfølgelig skal ungen holdes hjemme. Anonymkode: 726c6...e54
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #5 Skrevet 11. mai 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig skal ungen holdes hjemme. Anonymkode: 726c6...e54 Hvorfor? Ikke alle er syke når de har hovne mandler! Min datter har ofte hovne mandler( store mandler), men INGENTING annet. Holder henne ikkje hjemme. Må få sykemld/legeerklæring og får ikke det av dette. Har vært hos lege flere ganger og sjekket, slår aldri ut på noe heller. Anonymkode: 89a6c...5c4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig skal ungen holdes hjemme. Anonymkode: 726c6...e54 Jeg sier også selvfølgelig, egentlig. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg så det helt tilfeldig mens jeg så på en tann. Om jeg ikke hadde sjekket tannen hadde jeg heller ikke oppdaget det og hadde da sendt avgårde i god tro. De er altså ikke mer hovne enn bare bitte litt og barnet har ikke selv klagd på noe. Barnet får ofte hovne mandler ved litt tynnkledd lek, men ikke andre symptomer, noe jeg har skjønt er vanlig. Men, vi tar selvsagt ingen sjanser og barnet blir hjemme + en dag ekstra til mandlene er tilbake til vanlig str. Anonymkode: 47b0e...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå