Gå til innhold

Vitaminer barn - hva gir dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir ikke tran. Hva bør vi gi? Er sanasol nok? Barn nærmer seg 2 år 

Anonymkode: 63e63...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her får de en vitaminbjørn, men 2 år er kanskje for tidlig for det? Mine er litt eldre.

Anonymkode: 4562f...e4b

Skrevet

Gir dere vitaminbjørner hele året?

Ikke HI

Anonymkode: 223a6...4db

Skrevet

De fikk D-vitamindråper da de var helt små. Siden hsr de fått variert mat.  Det er alt de trenger.

Anonymkode: 038cd...8a1

Skrevet

Ikke noe før nå når yngste er 10 år og ikke kan spise frukt, så hun må få tilskudd av C-vitamin. Man skal ikke gi barn vitaminer dersom de ikke mangler noe, men tran eller omega 3 dersom de spiser lite fisk er ok. 

Anonymkode: 5f06c...1da

Skrevet

Grønnsaker, frukt og sunt, og variert, kosthold 

Anonymkode: a19bd...411

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gir dere vitaminbjørner hele året?

Ikke HI

Anonymkode: 223a6...4db

ja

Anonymkode: 7342e...64c

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke noe før nå når yngste er 10 år og ikke kan spise frukt, så hun må få tilskudd av C-vitamin. Man skal ikke gi barn vitaminer dersom de ikke mangler noe, men tran eller omega 3 dersom de spiser lite fisk er ok. 

Anonymkode: 5f06c...1da

tull! De på apoteket anbefalte vitaminbjørner uten at sønnen min har noe mangler.

Anonymkode: 7342e...64c

Skrevet

Gir vitaminbjørn. Eneste de trenger i den er d-vitamin.

Anonymkode: 9f7c4...6dd

Skrevet

Mine barn får vitaminbjørn og vitamin D (ikke på sommeren).

Anonymkode: 602d9...ee5

Skrevet

En bjørn og en fisk hver dag.

Anonymkode: 43cb0...e85

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En bjørn og en fisk hver dag.

Anonymkode: 43cb0...e85

Selges fisk i dagligvarebutikk også?

Anonymkode: 7342e...64c

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke noe før nå når yngste er 10 år og ikke kan spise frukt, så hun må få tilskudd av C-vitamin. Man skal ikke gi barn vitaminer dersom de ikke mangler noe, men tran eller omega 3 dersom de spiser lite fisk er ok. 

Anonymkode: 5f06c...1da

Korleis vet du at ditt barn får i seg det det trenger??? Er utrolig få personer så klarer å ha et slikt kosthold! 
Er og påvist gjennom en stor studie, at eg skal spise mye fisk, for å få nok omega 3 i kroppen, har selv vært med på den studien.

Her får barna vitaminogmineral tabletter hver dag, de 2 eldste.

Minsten får vitaminbjørner og de alle spiser omega 3 i en eller annen form. For jeg kan si m hånden på hjertet, al selv om vi spiser fisk, grønnsaker og frukt, så klarer vi ikke å spise nok!

Anonymkode: e82ed...80c

Skrevet

De får mat.

Anonymkode: f370e...b8f

Skrevet

Omega 3 høst og vinter, ellers ingenting. De har alltid spist variert, glad i fisk og grønnsaker og hatt fine blodprøver. 

Anonymkode: 4befa...291

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mine barn får vitaminbjørn og vitamin D (ikke på sommeren).

Anonymkode: 602d9...ee5

Hvordan gir du de D vitamin?

Anonymkode: 590cb...38a

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Omega 3 høst og vinter, ellers ingenting. De har alltid spist variert, glad i fisk og grønnsaker og hatt fine blodprøver. 

Anonymkode: 4befa...291

Hvordan gir du de D vitamin?

Anonymkode: 590cb...38a

Skrevet

Omega 3 eller Sanasol på høsten og vinteren. Ellers ingenting. De spiser sunn og variert mat. Vi er kanskje ikke så gode på å ha fisk ofte nok, derfor omega 3.

Anonymkode: 8e105...aa5

Skrevet

Forsøkte med tran da de var babyer, men de kastet opp, så da droppet jeg det. Har gitt den mat full av vitaminer og næring, så derfor har jeg ikke gitt de noe annet. Både helsesøster og lege trodde de fikk tran da de var små og sa «det er derfor de er så friske og robuste» da de så at de aldri var syke.

Anonymkode: 0ee8f...299

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Korleis vet du at ditt barn får i seg det det trenger??? Er utrolig få personer så klarer å ha et slikt kosthold! 
Er og påvist gjennom en stor studie, at eg skal spise mye fisk, for å få nok omega 3 i kroppen, har selv vært med på den studien.

Her får barna vitaminogmineral tabletter hver dag, de 2 eldste.

Minsten får vitaminbjørner og de alle spiser omega 3 i en eller annen form. For jeg kan si m hånden på hjertet, al selv om vi spiser fisk, grønnsaker og frukt, så klarer vi ikke å spise nok!

Anonymkode: e82ed...80c

Fordi hun blir fulgt opp tett med blodprøver 1-2 ganger i året som sjekker nivået. 

Anonymkode: 5f06c...1da

Skrevet

En vitaminbjørn hver morgen, samt D-vitaminspray i vintermånedene.

Anonymkode: 35c8d...c41

Skrevet

Forever Kids

Anonymkode: 4b504...229

Skrevet

Vi spiser for lite fisk, så han får vitaminbjørn. Tran ga vi opp etter hvert, det ble for mye styr. 

Spiser ellers variert med mye frukt og grønt.

Anonymkode: 5ba2e...b38

Skrevet

Vi gir tran. Det inneholder både vitaminer og omega fettsyrer som er viktige for hjernens utvikling. 

Anonymkode: 371f8...332

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...