Gå til innhold

Min 13 åring spiller GTA (18 års) hos en venn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er der maks 2-3 ganger i måneden. Det som irriterer meg er at disse foreldrene lar sønnen spille dette når han har venner på besøk. Det er 18 års grense og disse gutta er 13 år (7 trinn).

 

Anonymkode: b913d...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han er der maks 2-3 ganger i måneden. Det som irriterer meg er at disse foreldrene lar sønnen spille dette når han har venner på besøk. Det er 18 års grense og disse gutta er 13 år (7 trinn).

 

Anonymkode: b913d...e7f

Jeg hadde kontaktet foreldrene og sagt at min sønn får ikke spille 18 års grense spill. 

Anonymkode: cb4df...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Alle» spiller dette i følge min 14 åring. Jeg er bare så teit som nekter han det. «Det er jo ikke sååå ille» får jeg høre støtt og stadig. Og at han blir holdt utenfor når han ikke får spille gta. 
Hva er det med slike foreldre som lar sine 14 åringer spille 18 års grense?? Aldersgrensen er satt for en grunn. Glad for å høre at det er flere enn meg som sier nei. Og ja, jeg har snakket med andre foreldre, de vet at dine barn spiller dette spillet og det syntes det er helt greit. 

Anonymkode: be444...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan han ikke besøke denne kameraten. Her må du bare sette foten ned. Har du sett hva slags djevelskap dette spillet er??

Anonymkode: d6f11...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet...men jeg er så fordømt konfliktsky

Anonymkode: b913d...e7f

Send dem en sms. Lettere det enn face to face?

Anonymkode: cb4df...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet...men jeg er så fordømt konfliktsky

Anonymkode: b913d...e7f

Du kan stå overfor noen utfordringer de kommene årene om du ikke en gang tar opp dette. Skjerp deg!

Anonymkode: cecd4...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan stå overfor noen utfordringer de kommene årene om du ikke en gang tar opp dette. Skjerp deg!

Anonymkode: cecd4...fcd

Jada! Jeg kommer til å ringe!

Anonymkode: b913d...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jada! Jeg kommer til å ringe!

Anonymkode: b913d...e7f

Det blir bedre neste gang du er i samme situasjon 😀

Anonymkode: cb4df...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

«Alle» spiller dette i følge min 14 åring. Jeg er bare så teit som nekter han det. «Det er jo ikke sååå ille» får jeg høre støtt og stadig. Og at han blir holdt utenfor når han ikke får spille gta. 
Hva er det med slike foreldre som lar sine 14 åringer spille 18 års grense?? Aldersgrensen er satt for en grunn. Glad for å høre at det er flere enn meg som sier nei. Og ja, jeg har snakket med andre foreldre, de vet at dine barn spiller dette spillet og det syntes det er helt greit. 

Anonymkode: be444...96d

Sønnen min er 8 år å to i klassen hans får spille GTA noe foreldrene har bekreftet 😮 Lurer virkelig hva på hva faen som er galt med sånne foreldre!

Anonymkode: 1b697...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min er 8 år å to i klassen hans får spille GTA noe foreldrene har bekreftet 😮 Lurer virkelig hva på hva faen som er galt med sånne foreldre!

Anonymkode: 1b697...ba1

Sønnen min på 8 får også lov til å "spille" GTA. Dvs han får lov til å kjøre rundt i en bil mens faren sitter ved siden av og passer på at han ikke gjør alt det andre.

Anonymkode: c8364...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet...men jeg er så fordømt konfliktsky

Anonymkode: b913d...e7f

Ja, da er det jo bare dumt å mene noe også. Vil du holde deg med noe så luksuriøst som meninger, må du stå for dem.

Anonymkode: 331ff...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde akkurat dette, HI. Jeg et dronninga av konfliktsky-klubben...men her reagerte jeg da min 12 åring plutselig maste om GTA og COD fordi FIFA var «barnslig» (han elsker FIFA). 
Det kom frem at de satt og spilte både GTA, COD og et annet spill med høy aldersgrense jeg ikke husker navnet på. 
Jeg tok en tlf til moren og sa at min sønn ikke fikk lov å spille disse spillene. Det gikk fint.

En ting er å la sine 12 åringer spille 18 årsgrense. Men å gjøre det uten å klargjøre det med foreldrene til de barna som er på besøk hadde jeg aldri gjort hvis dette var spill mine barn spilte her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten si i fra eller ikke besøke han mer. Det er lov å si i fra på en hyggelig måte da. 

Anonymkode: b687d...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og? Har du prøvd å spille det selv? 
 

Her sitter 10-åringen og spiller GTA også. Det vil si, han kjører rundt i bilen i gatene og lignende. Ikke noe voldelig. 
 

Skal dere prøve å fortelle meg at ingen her inne gjorde lignende som barn? Så filmer med høyere aldersgrense, hos vennene deres? Og så løp man hele veien hjem, fordi man hadde fått nervene i helspenn?😅 Spilte spill, man egentlig ikke hadde lov til? 
Hva tror dere egentlig skjer? Blir man voldelig? Biltyv? 
Hvis dette er det verste barna deres finner på, så er det jo helt normalt. 

Anonymkode: ecb4c...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...