Gå til innhold

Når bør man gi noe gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venn byr på ting jeg legger ut??? Han har betalt for meg noen ganger uten at jeg har bedt om det når vi har vært ute. Han tjener bedre enn meg. Bør jeg gi han den? Litt surt på en måte da for jeg hadde tjent om noen ukjente kjøpte..... 

Anonymkode: b7eb2...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier magefølelsen?

Anonymkode: b90d0...c3a

Skrevet

Hvis du har lagt ut en ting til salgs, og noen byr på den, så selger du hvis du er fornøyd med budet. Venn eller ikke. Du har ikke noen plikt til å gi bort ting du kunne ha fått noen kroner for, uansett hvem som ønsker seg den.

Skrevet

Kommer an på hvor mye det er. Hadde slått av litt i prisen. Siden han har spandert litt på deg før 

Anonymkode: f2137...0dc

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer an på hvor mye det er. Hadde slått av litt i prisen. Siden han har spandert litt på deg før 

Anonymkode: f2137...0dc

Selger for mindre enn hva jeg ble spandert 

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selger for mindre enn hva jeg ble spandert 

Si at han får kjøpe det, men slå av litt på prisen. Vennepris. Jeg syns ikke det at han han spandert noe som var dyrere, har noe å si. 

Anonymkode: 86c73...a11

Skrevet

Har vennen bydd på det, så er han/hun villig til å betale det de har bydd, så bare labdem gjøre det, tenker jeg 😊 særlig hvis de har bedre råd enn deg, og du trenger pengene! Jeg ville gladelig betalt deg det som venn. 

Anonymkode: d9644...21b

Skrevet

Selg det til prisen vennen din er villig til å betale. 

Jeg skjønner tankegangen din, og hadde nok kjent på det selv, men han byr på det fordi han anser det som er godt kjøp. Du skal jo ikke tape på at han har lyst på det du selger. 

Anonymkode: 3afa5...9dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...