Gå til innhold

Kontaktforbud og anmeldelse av stefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min var fysisk og truende mot mitt barn. Utsatte han for psykisk vold også. Han der ikke alvoret og greier ikke holde seg til grensene jeg setter for min sønn når han har samvær med vårt felles barn. Kan jeg anmelde disse hendelsene som skjedde i høst? Er dette grunn til kontaktfoebud når han dukker opp utenfor når dette er mot avtalene vi har? 

Anonymkode: 100fe...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familievernkontoret for veiledning er mitt beste tips. 

Anonymkode: 68627...4ce

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Familievernkontoret for veiledning er mitt beste tips. 

Anonymkode: 68627...4ce

Barnevernet og familievernkontoret er allerede i bilde men han tar ikke til seg veiledning eller respekterer grenser. Han menet ikke engang han har gjort noe galt men sønnen min er en problemunge.

Skrevet

Stefar ? Skjønner ikke helt nå, hvis dette var stefaren til ditt barn og oppførte seg slik. Så er det vel bare å hindre all kontakt med barnet ? 

Ville vært bekymret for delles barnet da.

Ved anmeldelse må du kunne legge fram bevis ellers henlegges saken med engang.

Anonymkode: bf3cb...255

Skrevet

Så bra du fikk barn med ham da. 

Hold sønnen din langt unna ham. Han har ikke samværsrett med et stebarn. Så juridisk, kan du holde ham så langt unna du vil. 

Anonymkode: 6a3c2...a32

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eksen min var fysisk og truende mot mitt barn. Utsatte han for psykisk vold også. Han der ikke alvoret og greier ikke holde seg til grensene jeg setter for min sønn når han har samvær med vårt felles barn. Kan jeg anmelde disse hendelsene som skjedde i høst? Er dette grunn til kontaktfoebud når han dukker opp utenfor når dette er mot avtalene vi har? 

Det syns jeg du skal, ja. Beskytt sønnen din.

Anonymkode: 70778...c18

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stefar ? Skjønner ikke helt nå, hvis dette var stefaren til ditt barn og oppførte seg slik. Så er det vel bare å hindre all kontakt med barnet ? 

Ville vært bekymret for delles barnet da.

Ved anmeldelse må du kunne legge fram bevis ellers henlegges saken med engang.

Anonymkode: bf3cb...255

Han dukker tydeligvis opp umeldt mellom samværsdagene.

Anonymkode: 70778...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...