Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Eksen min var fysisk og truende mot mitt barn. Utsatte han for psykisk vold også. Han der ikke alvoret og greier ikke holde seg til grensene jeg setter for min sønn når han har samvær med vårt felles barn. Kan jeg anmelde disse hendelsene som skjedde i høst? Er dette grunn til kontaktfoebud når han dukker opp utenfor når dette er mot avtalene vi har? Anonymkode: 100fe...f71
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Familievernkontoret for veiledning er mitt beste tips. Anonymkode: 68627...4ce
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Familievernkontoret for veiledning er mitt beste tips. Anonymkode: 68627...4ce Barnevernet og familievernkontoret er allerede i bilde men han tar ikke til seg veiledning eller respekterer grenser. Han menet ikke engang han har gjort noe galt men sønnen min er en problemunge. Anonymkode: 100fe...f71
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 Stefar ? Skjønner ikke helt nå, hvis dette var stefaren til ditt barn og oppførte seg slik. Så er det vel bare å hindre all kontakt med barnet ? Ville vært bekymret for delles barnet da. Ved anmeldelse må du kunne legge fram bevis ellers henlegges saken med engang. Anonymkode: bf3cb...255
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Så bra du fikk barn med ham da. Hold sønnen din langt unna ham. Han har ikke samværsrett med et stebarn. Så juridisk, kan du holde ham så langt unna du vil. Anonymkode: 6a3c2...a32
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Eksen min var fysisk og truende mot mitt barn. Utsatte han for psykisk vold også. Han der ikke alvoret og greier ikke holde seg til grensene jeg setter for min sønn når han har samvær med vårt felles barn. Kan jeg anmelde disse hendelsene som skjedde i høst? Er dette grunn til kontaktfoebud når han dukker opp utenfor når dette er mot avtalene vi har? Anonymkode: 100fe...f71 Det syns jeg du skal, ja. Beskytt sønnen din. Anonymkode: 70778...c18
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Stefar ? Skjønner ikke helt nå, hvis dette var stefaren til ditt barn og oppførte seg slik. Så er det vel bare å hindre all kontakt med barnet ? Ville vært bekymret for delles barnet da. Ved anmeldelse må du kunne legge fram bevis ellers henlegges saken med engang. Anonymkode: bf3cb...255 Han dukker tydeligvis opp umeldt mellom samværsdagene. Anonymkode: 70778...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå