Gå til innhold

Må mannen min gå inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er på terrassen og skrur sammen ny grill. 
På terrassen ved siden ligger nabo dama og soler seg i bikini. 
Fikk mld fra henne om at hun syntes det er ubehagelig at mannen min er på terrassen. 
I alle dager...han må da få være ute på vår egen terrasse? Jeg er også ut og inn, men holder på med noe inne så er mest der. Spurte henne hva som var ubehagelig og hun svarte at hun ligger i bikini og han er mye eldre enn henne. Spurte om hun følte han så på henne, men nei han gjorde ikke det, men likevel likte hun det ikke. Skrev tilbake at han må få gjøre ferdig det han holder på med og hun trenger ikke bekymre seg for at han skal se på henne eller noe. 
 Tenker i mitt stille sinn at hvis hun ikke tåler naboer som er eldre enn henne ( hun er rundt 30, han snart 50) så bør hun finne et annet sted å bo. 

Anonymkode: 5b804...0fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig må han ikke gå inn. Dette var veldig spesielt... Hun kan da bare la være å sole seg i bikini hvis det plager henne.

Anonymkode: cb0b4...587

Skrevet

Haha ja herregud hun kan da ikke bestemme sånn. Du kan sende melding om at du syns det er ubehagelig at hun viser frem kroppen sin litt for lettkledd så HUN må gå inn så mannen din får gjort det han skal 🤣

Anonymkode: 278f1...729

Skrevet

Den dama har tydeligvis større problemer enn at noen ev. kikket såvidt på henne.

Kanskje du skulle sagt at hun bør gå inn fordi mannen din føler det er ubehagelig at hun ligger ute bare i bikini :D

Anonymkode: 28668...276

Skrevet

Nei, han skal IKKE gå inn! Folk må da få kunne være ute på sin egen terrasse!!! Hun får skifte til noe annet enn bikini hvis hun synes det er ubehagelig å ligge der halvnaken, da!

Anonymkode: b8b56...e5e

Skrevet

Nei, hvis hun synes det er ubehagelig, så får hun gå inn🤣

Anonymkode: c72ce...c6e

Skrevet

Nei, selvfølgelig skal han ikke gå inn. Hvis hun føler det er ubehagelig at han er ute, så får hun gå inn.

Anonymkode: 8f53b...65d

Skrevet

Stakkars damen... 

Anonymkode: 55d47...620

Skrevet

Da tror jeg rett og slett jeg hadde svart at dersom hun syns det er ubehagelig så kan hun bare kle på seg

Anonymkode: d0a47...cb6

Skrevet

Hun får sette opp levegger hvis hun er redd for at noen skal se henne. Eventuelt flytte. Folk må da få bruke uteplassen sin.

Anonymkode: e2464...e03

Skrevet

Jeg hadde nok da skrevet tilbake: om du ikke liker at det er noen på vår terasse når du soler deg så må du enten ikke sole deg eller du får sette opp en solskjerming slik at du ikke ser oss. Vi kommer til å være mye på vår terasse fremover når solen er her. 

Om hun ikke tåler at dere er på deres terasse så må hun faktisk revurdere hvor hun bor eller tilpasse seg. Det hadde vært noe annet om mannen din sto og siklet. 

Anonymkode: 5de6e...26f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun får sette opp levegger hvis hun er redd for at noen skal se henne. Eventuelt flytte. Folk må da få bruke uteplassen sin.

Anonymkode: e2464...e03

Dette! 

Anonymkode: eabd0...360

Skrevet

Det var en ny vri😂kanskje hun er snurt fordi han ikke ser på henne🤪

Så nei, mannen må ikke gå inn. 

Anonymkode: d7c98...e75

Skrevet

Hahaha, seriøst ?

Så utrolig mye rart folk får seg til å klage på. Snakk om å "bo i sin egen navle" når du faktisk forventer at naboen skal være inne fordi du skal sole deg og da liker du ikke at naboen er ute.. hehehe.

Nei, mannen din må ikke gå inn.

Hun må gå inn eller kle på seg om hun ikke liker å bli sett på, men alle i et nabolag skal kunne være ute i hagen sin en solfin søndag altså.

Anonymkode: d59db...97c

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var en ny vri😂kanskje hun er snurt fordi han ikke ser på henne🤪

Så nei, mannen må ikke gå inn. 

Anonymkode: d7c98...e75

Haha, det er kanskje det som er problemet. Hun ligger der i sin fineste bikini og viser seg frem, så gidder han ikke engang å glo på henne 😁

Anonymkode: 8f53b...65d

Skrevet

Hun får kle på seg da. Eller gå inn 

Anonymkode: bdd83...8da

Skrevet

Av alle historier folk skal finne på🙄

Anonymkode: 0a57a...485

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Av alle historier folk skal finne på🙄

Dette er ikke en historie jeg har funnet på altså. 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke en historie jeg har funnet på altså. 

Nei, sikkert ikke 🤣

Skrevet

Mest nysgjerrig på hvor det er så varmt i dag? Her har det snødd. Nå har sola tittet fram, men fortsatt surt og kaldt.

Anonymkode: 92495...c82

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mest nysgjerrig på hvor det er så varmt i dag? Her har det snødd. Nå har sola tittet fram, men fortsatt surt og kaldt.

Det er ikke veldig varmt, men sitter en i le for vinden så kan det bli godt og varmt. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Glemte å si at det er på Sørlandet. 

Skrevet

Hadde svart med humor for å vise at det hun sendte tolker du som en god vits😏😏

Anonymkode: 2d0b5...0a3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min er på terrassen og skrur sammen ny grill. 
På terrassen ved siden ligger nabo dama og soler seg i bikini. 
Fikk mld fra henne om at hun syntes det er ubehagelig at mannen min er på terrassen. 
I alle dager...han må da få være ute på vår egen terrasse? Jeg er også ut og inn, men holder på med noe inne så er mest der. Spurte henne hva som var ubehagelig og hun svarte at hun ligger i bikini og han er mye eldre enn henne. Spurte om hun følte han så på henne, men nei han gjorde ikke det, men likevel likte hun det ikke. Skrev tilbake at han må få gjøre ferdig det han holder på med og hun trenger ikke bekymre seg for at han skal se på henne eller noe. 
 Tenker i mitt stille sinn at hvis hun ikke tåler naboer som er eldre enn henne ( hun er rundt 30, han snart 50) så bør hun finne et annet sted å bo. 

Det er vel nokså lett å gjennomskue?

Hun ønsker å gjøre deg sjalu. 

Hadde hun følt seg brydd så hadde hun enten tasset inn igjen eller sagt fra til mannen. Men hun sender altså melding til deg, for å få det til å virke som din mann glaner. 

Anonymkode: 3efef...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...