Gå til innhold

TYNNE kvinner som drikker slankepulver


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet sånne slanke shakes. Har ei veldig tynn venninne, som trener mye. Løper og trener styrke, for hun mener det reduserer symptomer på adhd som hun har. 
Hun drikker veldig mye slik pulver. Jeg bryr meg egentlig ikke, men andre reagerer sånn på at en så tynn person drikker slik. Er det ikke lov? Hun bruker ikle for å slanke seg, men for ekstra tilskudd. Tenker ikke folk lenger? Er det slik at når en person drikker proteinpulver så er det automatisk slanking?

Anonymkode: a8e4c...fcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper mye slikt pulver. Jeg er veldig tynn. Men det er ikke for å slanke meg, jeg har problemer å få i meg nok mat så jeg drikker disse i tillegg til mat for å få i meg nok. Får noen ganger blikk fordi jeg shaker, slik at jeg føler jeg burde forklare meg. 

Anonymkode: c0f9f...b5c

Skrevet

Jo, det er et vanlig tilskudd enten man er tykk eller tynn, på slanker’n eller ei. 

Synes ikke det erstatter ordentlig mat da, men kan fungere hvis man sliter med å få i seg nok næring. 

Anonymkode: 02ae7...009

Skrevet

En tynn kvinne på nutrilettkur er nok et varsko, men i dag finns det mange ulike typer shaker og årsaker til å bruke dem. Ser ingen grunn til å trekke slutninger basert på at en observerer en tynn kvinne med en shake.

Anonymkode: acfbd...168

Skrevet

Er det slankepulver eller proteinpulver? Begge deler er jo bare tøys, men folk får gjøre som de vil. 

Anonymkode: 0352e...98a

Skrevet

Noen trenger det for å få i seg nok næring, hvis ikke ville vekten falt enda mer. 

Anonymkode: 66f0e...817

Skrevet

Sikker på at det er slankepulver da? Finnes jo tilsvarende som kan brukes som tilskudd ved undervekt, skrivevansker ol.

Anonymkode: e6ea9...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...