Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Du vet sånne slanke shakes. Har ei veldig tynn venninne, som trener mye. Løper og trener styrke, for hun mener det reduserer symptomer på adhd som hun har. Hun drikker veldig mye slik pulver. Jeg bryr meg egentlig ikke, men andre reagerer sånn på at en så tynn person drikker slik. Er det ikke lov? Hun bruker ikle for å slanke seg, men for ekstra tilskudd. Tenker ikke folk lenger? Er det slik at når en person drikker proteinpulver så er det automatisk slanking? Anonymkode: a8e4c...fcc
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Jeg kjøper mye slikt pulver. Jeg er veldig tynn. Men det er ikke for å slanke meg, jeg har problemer å få i meg nok mat så jeg drikker disse i tillegg til mat for å få i meg nok. Får noen ganger blikk fordi jeg shaker, slik at jeg føler jeg burde forklare meg. Anonymkode: c0f9f...b5c
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 Jo, det er et vanlig tilskudd enten man er tykk eller tynn, på slanker’n eller ei. Synes ikke det erstatter ordentlig mat da, men kan fungere hvis man sliter med å få i seg nok næring. Anonymkode: 02ae7...009
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 En tynn kvinne på nutrilettkur er nok et varsko, men i dag finns det mange ulike typer shaker og årsaker til å bruke dem. Ser ingen grunn til å trekke slutninger basert på at en observerer en tynn kvinne med en shake. Anonymkode: acfbd...168
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Er det slankepulver eller proteinpulver? Begge deler er jo bare tøys, men folk får gjøre som de vil. Anonymkode: 0352e...98a
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 Noen trenger det for å få i seg nok næring, hvis ikke ville vekten falt enda mer. Anonymkode: 66f0e...817
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #7 Skrevet 10. mai 2020 Sikker på at det er slankepulver da? Finnes jo tilsvarende som kan brukes som tilskudd ved undervekt, skrivevansker ol. Anonymkode: e6ea9...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå