Gå til innhold

Avslutning for klassen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skal dere løse dette?

min datter går i en klasse som skal videre på ny skole og de blir delt i nye klasse. Så de bør få en avslutning. 
hvordan skal vi løse dette? Vi må jo være ute. Problemet er at de er 30 stk i klassen, så de bli over 60 stk selv med bare 1 forelder til stede. 
 

 

Anonymkode: e6603...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med det blir en avslutningsseremoni i skoletiden uten foreldre. Blir nok bare klassekontaktene som stikker innom med blomster og gave til lærerne. 

Anonymkode: ef25d...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme... synes det er mye ansvar å skulle passe på at de 50 (eller evt 200 etter 15 juni) følger alle smittevernregler. 

Anonymkode: 1f8cb...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere barn med avrundede trinn. Leit. Men virkelig ikke verdens undergang. Viktigste er at barna får en verdig markering der følelser blir satt i sving og man blir sett og det er litt kos. Men 60 foreldre innblandet er ikke verdens undergang om det går ut.

Anonymkode: 0b042...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på det samme... synes det er mye ansvar å skulle passe på at de 50 (eller evt 200 etter 15 juni) følger alle smittevernregler. 

Anonymkode: 1f8cb...f46

DU skal ikke være politi og sørge for at alle følger Smittevernreglene. Du skal evt sørge for at alle er informert, at det er smittevernutstyr tilstede, at det er mulig å overholde reglene (feks god nok plass) og sørge for å ha en liste med navn på alle som skal være tilstede. Ellers må alle passe på seg selv/passe på sine barn. 
 

Personlig tenker jeg at dette går helt fint an å organisere utendørs. Hver familie tar meg seg eget bord og stoler, evt ordner man ett bord til hver familie. Man inviterer kun eleven med foreldre. Hver familie tar meg egen mat. 

Anonymkode: 2888f...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men man har vel ikke lov å samle 50 stk utendørs. Da er det bare 20. Det skal være offentlig sted om det er 50 stk. Og en ansvarlig arrangør. Parker, strender og så videre regnes ikke som offentlig sted i dette tilfellet fordi en ikke kan i vareta smittevernet her slik jeg har forstått det. 

Anonymkode: 1f8cb...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...