Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #1 Skrevet 10. mai 2020 Dette er bare tullete av meg, jeg vet det, men akkurat nå er jeg i dårlig humør. Hvorfor måtte skolene åpne, når de ikke har plass til å gjennomføre skoledagen? Og hvorfor kunne ikke vår skole heller hatt kortere dager/forskjellige tider, istedet for fulle dager for alle? Her er vinteren tilbake, med 10 cm snø, og det er meldt snø, regn og vind hele uka. Skolen har uteaktivitet mye av skoledagen, ene ungen har dette midt i skoledagen. Dette krever jo litt klær, og de skal ha tursekker i tillegg til vanlig sekk, hver dag. De kan få ha ekstra buff og hansker på skolen, resten skal drasses med frem og tilbake. Et måltid inne, og et måltid ute. De får ikke brukes samme drikkeflaske og mateske inne og ute. Og i tillegg har de omtrent like mye i lekser, som de hadde som skolepensum på hjemmeskolen, så det er først vanlig skole, og så "hjemmeskole" om ettermiddagen. Sånn da har jeg fått det ut! Ha en fin søndag😊 Anonymkode: 475a7...e78
Gjest Skrevet 10. mai 2020 #2 Skrevet 10. mai 2020 Lykke til med uteskole og hjemmeskole! Håper ungene syns det blir morsomt å møtes igjen da.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #3 Skrevet 10. mai 2020 For noen hadde vel hjemmeskole fungert, men ikke for alle. Vi må ikke bare tenke på hva som er best for oss selv Anonymkode: 74616...3b9
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: For noen hadde vel hjemmeskole fungert, men ikke for alle. Vi må ikke bare tenke på hva som er best for oss selv Anonymkode: 74616...3b9 Risikoungene går jo under likevel. Ingen grunn til å la dem være dimensjonerende. Anonymkode: b0b83...1b4
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Her har vi sikkert 60 cm gammel snø, i dag har vi fått 10 cm nysnø. Og sørpe så langt øyet kan se 😆 Men vi klarer oss fint. Ungene storkoser seg på skolen Anonymkode: 8c0bf...761
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: For noen hadde vel hjemmeskole fungert, men ikke for alle. Vi må ikke bare tenke på hva som er best for oss selv Anonymkode: 74616...3b9 Her tenker hun vel heller på hva som er best for barna? Jeg tror det er bra å komme tilbake på skolen før sommeren. Allerede nå så må de venne barna til det å gå på skole igjen, de må nesten bli litt kjent på ny.. Dersom det skulle ventet til etter sommeren ville det for noen barn blitt vanskelig å komme inn igjen skolehverdagen. Men jeg er enig i at det blir mye om og men når de nå må bytte om på alt, dele inn nye grupper, uteskole i dårlig vær osv. Vi får bare krysse fingrene for at dette blir en så god opplevelse for alle som mulig.. Anonymkode: 8b81b...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå