Gå til innhold

Jeg sendte en friend request til han som misbrukte meg .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er galt med meg .

Jeg vet ikke hvorfor jeg sendte denne friend request.  Han vil ikke tilstå noe. Jeg har ikke bevis. Men jeg vil ha han på Facebook? 

Anonymkode: 703bd...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget spesielt

Anonymkode: 6fd70...1c7

Skrevet

Kanskje du egentlig bare vil følge med på hva han gjør? Følge med på livet hans. Kanskje det oppstår noe som kan felle ham? Jeg vet ikke.

Anonymkode: b5ed0...d02

Skrevet

Høres ut som traumebånd, trauma bonding.

Anonymkode: 6b963...d7b

Skrevet

Jeg kunne ikke gå til politiet, fordi han var politiet.  Han brukte kondom de gangene . Jeg måtte dusje etterpå. Antagelig for å fjerne spor. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne ikke gå til politiet, fordi han var politiet.  Han brukte kondom de gangene . Jeg måtte dusje etterpå. Antagelig for å fjerne spor. 

Jo, man kan absolutt gå til politiet selv om han er politi. Men jeg ville gått via en annen politistasjon enn den han jobber ved. De vil forstå hvorfor du velger å gjøre det. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, man kan absolutt gå til politiet selv om han er politi. Men jeg ville gått via en annen politistasjon enn den han jobber ved. De vil forstå hvorfor du velger å gjøre det. 

Det er 25 år siden. Jeg har ingen bevis.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OK, litt usikker der.

Men jobber han som politi enda? Ville ha tatt kontakt med noen der og hørt med de. Det er forskjell på å bli anmeldt og dømt og det å være uskikket som politi. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OK, litt usikker der.

Men jobber han som politi enda? Ville ha tatt kontakt med noen der og hørt med de. Det er forskjell på å bli anmeldt og dømt og det å være uskikket som politi. 

Han jobber fremdeles som politi. Har en høyere rollle. Jeg vet ikke om jeg orker å ta det videre. For mye rot? Kan hende det er bare å glemme? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han jobber fremdeles som politi. Har en høyere rollle. Jeg vet ikke om jeg orker å ta det videre. For mye rot? Kan hende det er bare å glemme? 

Du er enda påvirket, 25 år etterpå.

Hvis det var deg selv som hadde skapt slike sår hos noen, ville du da tenkt at det et bare å glemme? Eller hvis noen du var glad i var utsatt for noe, ville du sagt det var bare å glemme?

Jeg synes du skal ta deg en prat med noen som jobber som politi et annet sted, fortell hva du er utsatt for, uten å nevne navn i første omgang, men si at dette er en som enda jobber som politi. Spør de hva de mener er riktig.

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

25 år er ikke lenge! Du må anmelde! Nå har du dessuten Metoo å støtte deg på. 

Det er mange som har blitt dømt for overgrep kun pga troverdigheten til anklager, uten bevis. Bevis kan nemlig være vitner, i form av venninner som ikke har sett noe, men som har fått fortalt historier fra anklager.

Anonymkode: e7c15...fd1

Skrevet

Slett den friend requesten! 

Anonymkode: c80b9...53d

Skrevet

Du er nok preget av dette traumet den dag i dag. Kanskje du gjorde dette fordi du har noen behov inni deg som du ikke helt klarer å sette ord på? Føler du behov for en forklaring, en unnskyldning? Eller har du et behov for normalisering, en slags ny sannhet der dette aldri har skjedd? Jeg vet ikke, men ta kontakt med fastlegen din i morgen og fortelle akkurat dette du har skrevet her. Si at du tenker på å gå til politiet men at du trenger noen som støtter deg. Og be om at du får komme til samtaler en periode, enten hos fastlegen eller via henvisning til en psykolog. Dette er for tøft å rippe opp i uten god støtte og omsorg. ❤️

Anonymkode: 64f86...4b0

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

25 år er ikke lenge! Du må anmelde! Nå har du dessuten Metoo å støtte deg på. 

Det er mange som har blitt dømt for overgrep kun pga troverdigheten til anklager, uten bevis. Bevis kan nemlig være vitner, i form av venninner som ikke har sett noe, men som har fått fortalt historier fra anklager.

Anonymkode: e7c15...fd1

Kan du vise til en sak, hvor overgriper er dømt, uten noe bevis. Kun ut fra hva en person sier? For det skjer jo ikke her i Norge, vi har jo litt bedre rettssikkerhet enn det.

Denne saken kommer dessverre til å bli henlagt, så lenge det ikke er flere andre som har anmeldt han.  

Anonymkode: 21378...c78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...