Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Jeg har søkt på en stilling i staten. Jeg ringte for å spørre om noen spørsmål rundt stillingen, og fikk på slutten av samtalen en kommentar om at jeg nok ble innkalt på intervju. Nå tenker jeg, blir jeg innkalt eller var det bare en bisetning. Hvor lenge etter at søknadsfristen har gått ut kan jeg forvente en eventuell innkalling til intervju? Anonymkode: f833e...aa9
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 Det kan gå ei stund altså. Både stat og kommune er kjent for å være trege. Du kan jo ringe igjen? Negativt svar tar dessverre også lang tid Anonymkode: 40ae9...1cf
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #4 Skrevet 10. mai 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kan gå ei stund altså. Både stat og kommune er kjent for å være trege. Du kan jo ringe igjen? Negativt svar tar dessverre også lang tid Anonymkode: 40ae9...1cf Oppstart er i august, jeg har tre mnd oppsigelse. Skal jeg ha noen sjanse fil å kunne ta den hadde jeg håpet de var litt raske, Hehe Anonymkode: f833e...aa9
sug lut Skrevet 10. mai 2020 #5 Skrevet 10. mai 2020 Vil de ha deg så er ikke en forsinkelse pga din oppsigelsestid et problem.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2020 #6 Skrevet 10. mai 2020 2 timer siden, sug lut skrev: Vil de ha deg så er ikke en forsinkelse pga din oppsigelsestid et problem. Takk! Jeg skal ikke gi opp håpet ennå. Har som sagt hatt et mini intervju på tlf allerede, men skulle gjerne fått innkallelse til intervju også. Særlig ettersom de sa jeg nok ble kalt inn. Anonymkode: f833e...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå