Gå til innhold

Anbefale barnet å bytte etternavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ung alder fikk jeg barn med en som var i ei såkalt beryktet slekt her i byen og i byene rundt. Og jeg mener ikke beryktet i positiv forstand. Barnet mitt at alltid båret hans etternavn. Nå står snart yrkeslivet for tur og jeg er redd hn kan bli forhåndsdømt grunnet navn. Hn har heller ikke god kontakt med faren. Ville du selv anbefalt barnet ditt å endre etternavn basert på dette? 

Anonymkode: 75031...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men hvis barnet ønsker det selv ville jeg ha hjulpet med å få gjort det. 

Anonymkode: 22565...0a3

Skrevet

bare hvis barnet ønsker dette selv

Anonymkode: e187b...699

Skrevet

Skulle skrevet at dette er jo forutsatt at barnet selv ønsker det. Så spørsmålet blir nå om dere ville lagt det fram for barnet? Fortelle årsaken til mine tanker. 

HI

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Skulle skrevet at dette er jo forutsatt at barnet selv ønsker det. Så spørsmålet blir nå om dere ville lagt det fram for barnet? Fortelle årsaken til mine tanker. 

HI

Hvis barnet ikke har god kontakt med faren slik du beskriver, så synes jeg du kan dele tankene dine ja

Anonymkode: e187b...699

Skrevet

Jeg ville ikke tatt det opp. Om barnet selv tar det opp ville jeg hjulpet til. Ikke før. 

Anonymkode: 7c725...cb0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

HI

Er det et sjeldent etternavn det er snakk, så det ikke er tvil om at de er i slekt?

Anonymkode: dacbe...647

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...