Gå til innhold

Avslutninger i år? Tips.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Tror dere det kan arrangeres avslutninger for feks 7 klasse i år? Noen som har lure tips til hvordan i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror de alle får en avsluting,men mulig uten foreldrene, hvis de ikke venter til etter 15 juni da kan det være samlet 200 stk ute og inne så lenge de klarer og holde 1 meter avstand

Anonymkode: 524ed...cfc

Skrevet

Ja, synes bare det er vanskelig å planlegge. I forhold til mat og aktivitet når vi må sikre avstand. 

Skrevet

Beste er å ha det i skoletid, uten foreldre.

Anonymkode: ef771...3e6

Skrevet

Ja, kanskje. Er redd noen av foreldrene blir sure om de ikke får være med🤪Skolen har ingen retningslinjer😏Hører om andre skoler som har det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...