bambolina Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Hei! Tror dere det kan arrangeres avslutninger for feks 7 klasse i år? Noen som har lure tips til hvordan i såfall?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 jeg tror de alle får en avsluting,men mulig uten foreldrene, hvis de ikke venter til etter 15 juni da kan det være samlet 200 stk ute og inne så lenge de klarer og holde 1 meter avstand Anonymkode: 524ed...cfc
bambolina Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2020 Ja, synes bare det er vanskelig å planlegge. I forhold til mat og aktivitet når vi må sikre avstand.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 Beste er å ha det i skoletid, uten foreldre. Anonymkode: ef771...3e6
bambolina Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2020 Ja, kanskje. Er redd noen av foreldrene blir sure om de ikke får være med🤪Skolen har ingen retningslinjer😏Hører om andre skoler som har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå