GÃ¥ til innhold

Mensen hjelp🥺

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får alltid mensen regelmessig, men sist mnd var den litt rar, blødde ikke så mye. Jeg skulle fått den igår, men den er enda ikke kommet. Jeg er litt bekymret for hva som skjer😞

I mars tok jeg blodprøve for overgangsalder (selv om jeg ikke trengte det, har alltid regelmessig mens) og legen sa at jeg ikke er i overgangsalderen. Går årlig til gynekolog og tar sjekk pluss celleprøve. Alt i orden.

Så hvorfor er mensen plutselig blitt så rar? Jeg er bekymret for at noe er galt.

Anonymkode: 34500...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får alltid mensen regelmessig, men sist mnd var den litt rar, blødde ikke så mye. Jeg skulle fått den igår, men den er enda ikke kommet. Jeg er litt bekymret for hva som skjer😞

I mars tok jeg blodprøve for overgangsalder (selv om jeg ikke trengte det, har alltid regelmessig mens) og legen sa at jeg ikke er i overgangsalderen. Går årlig til gynekolog og tar sjekk pluss celleprøve. Alt i orden.

Så hvorfor er mensen plutselig blitt så rar? Jeg er bekymret for at noe er galt.

Anonymkode: 34500...63a

Min var sånn 2-3 måneder fra november 2018 og til januar 2019..Hadde nettopp vært hos gynekolog, så alt var bra med celleprøve og alt..Ble normal igjen helt til november 2019 og til januar 2020, da ble den rar igjen og blødninger som ble forsinket eller så blødde jeg hver 14 dag.. Var hos fastlegen og tok celleprøve samt blodprøve for å se om jeg var i overgangsalderen, men alt var fint..Nå er den normal igjen..Er 42 år..

Anonymkode: 802f0...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...