Gå til innhold

Hvor kjøpe bukser til 14-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som i løpet av hjemmeskolen har vokst ut av alle de «ordentlige» buksene sine. Han har labbet rundt i hullete joggeklær og shorts mer eller mindre hele perioden, så har ikke merket det helt. Nå trenger han nye bukser. Han er liksom for liten til herrestørrelse, men for stor til barnestørrelse. Hvor kjøper dere bukser? Tips?

Anonymkode: 796dd...bec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp han en fin levis bukse. Finn en kul modell. Samt noen Adidas / Nike bukser . Han kan helt sikkert bruk small herre ? 14 åringen her bruker medium 

Anonymkode: f1d87...191

Skrevet

Carlings og slike butikker handler kompisene til ungene på. Vi har en type skatebutikk (sikkerrt ikke det, men det minner meg om det. Jeg henger jo bare på slep etter ungene i byen når de presser meg med) der er det mange gutter i denne alderen. Jeg har bare jenter, men ser og høer mye fra de siden de nesten bare har kompiser. 

Anonymkode: 62e01...622

Skrevet

Jack & Jones har fungert godt til begge guttene mine i den perioden. De har dongeribukser og sorte bukser som begynner mye lavere på tommerstørrelsen enn kjedebutikkene og er beregnet på ungdommer. 

Anonymkode: 997aa...b58

Skrevet

Enig med Jack and Jones, de har godt utvalg og god kvalitet. De kan få ganske smale liv, så prøv f.eks. 27-30, litt avhengig av hvor høy og tynn han er. Min eldste begynte der, nå er dette en av få butikker hvor vi fortsatt finnet bukser som passer, for nå bruker han 34-36 (1.98 m høy).

Anonymkode: 44d37...f45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...