Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Hva er viktig for deg når du skal velge regnskapsfører? Anonymkode: de13b...2ca
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 At regnskapsbyrået kan jobbe selvstendig og forklare godt hva de mener når jeg skal gjøre noe. Anonymkode: 92b91...b83
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 At de gjør det de får betalt for, og ikke bare tar for gitt at jeg kan alt som regnskapsføring. Er jo en grunn til at jeg velger å kjøpe deres tjenester... Anonymkode: 2633c...d29
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: At de gjør det de får betalt for, og ikke bare tar for gitt at jeg kan alt som regnskapsføring. Er jo en grunn til at jeg velger å kjøpe deres tjenester... Anonymkode: 2633c...d29 Dette og at firmaet er sikret ved sykdom. Velger ikke enslig regnskapsfører som ved sykdom ikke har noen som kan overta arbeidet. Anonymkode: 4b45b...f11
Humanoid Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 Mest digitalisert tjeneste. Egentlig skal du nesten ikke behøve noen på regnskap om du bruker rett programvare / app. Det finnes mange nå hvor du skriver faktura i appen som bokføres automatisk, du tar bilde av kvitteringer som bokføres, leverandørsfakturaer kommer opp automatisk for attestering og betaling etc etc.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #6 Skrevet 9. mai 2020 At de gir gode råd. Det er ikke alt jeg kan eller kommer på selv, så at de er forkant er veldig viktig. Regnskapsbyrået jeg bruker har et eget program og app hvor jeg tar bilder av alle kvitteringer og fakturaer og det legger seg rett i regnskapet. Veldig enkelt, raskt og oversiktlig. Anonymkode: 88cc3...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå