Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Han fyller rund dag. Vi har truffet hverandre en del over flere måneder, men av ulike årsaker har vi gått uhyre langsomt frem. Kan knapt kalle det dating, for det har vært null fysisk kontakt. Men likevel er det håp i luften. Han fyller rund dag, den skal han pga korona ikke feire noe særlig. Jeg har bestemt at han skal få en gave av meg, og har kjøpt billetter til en opplevelse flere måneder frem i tid, det er en ting vi har snakket om at vi vil gjøre sammen en gang (før koronaen kom). Men hva i HULESTE skriver man på kortet? Vil jo si at jeg setter pris på ham, uten å børe foe «kjærlig». Men likevel hinte om det. Noen som har noen ideer? Anonymkode: b7c04...36c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Date i flere måneder uten fysisk kontakt?? Hva i alle dager? Merkeligste jeg har hørt. Hva med å holde i hånda, gi en klem, et kyss? Eller er dere i tolvårsalderen? Anonymkode: a90dd...4e8
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Date i flere måneder uten fysisk kontakt?? Hva i alle dager? Merkeligste jeg har hørt. Hva med å holde i hånda, gi en klem, et kyss? Eller er dere i tolvårsalderen? Anonymkode: a90dd...4e8 Tolvårsalderen. Anonymkode: b7c04...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå