Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #1 Skrevet 9. mai 2020 Har hatt sterke mensmerter etter eggløsning. Jeg har 4 graviditeter og vet at dette betyr at egget fester seg. Igår natt før jeg sovnet var det skikkelig murring. Det var ikke til å ta feil av. Fortsatt murrer det. Men testen er ganske negativ. Noen som har hatt sånne murringer å ikke vært gravid? Det har aldri jeg.. Anonymkode: 80524...601
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #2 Skrevet 9. mai 2020 Du må vel vente til forventet mens med å teste? Anonymkode: 1890d...0d7
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #3 Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du må vel vente til forventet mens med å teste? Anonymkode: 1890d...0d7 Ja men jeg har alltid fått strek 6 dager før mens . Anonymkode: 80524...601
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #4 Skrevet 9. mai 2020 Kroppen er ikke en maskin. Det kan skyldes hva som helst. Vent noen dager og ta en ny test etter hvert. Dersom mensen kommer som normalt er du ikke gravid. Kanskje du bare har litt treg mage. Anonymkode: 3d4c1...1e3
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2020 #5 Skrevet 9. mai 2020 Jeg har de samme smertene når jeg blir gravid. De er helt like de gangene jeg har hatt cyste på eggstokken(e). Murringer kan komme av mye rart da... Clamydia, cyste, hormonelle forstyrrelser, overgangsalder. Osv Anonymkode: 343da...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå