Anonym bruker Skrevet 8. mai 2020 #2 Skrevet 8. mai 2020 Kaffen er den samme på alle, så det kan du velge etter smak og behag. Men har hørt mye dårlig om termokannen, så den hadde jeg droppet. Hadde også droppet den hvir holderen til filteret settes direkte på kolben og ikke har eget stativ. Anonymkode: 577fb...b64
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2020 #3 Skrevet 8. mai 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kaffen er den samme på alle, så det kan du velge etter smak og behag. Men har hørt mye dårlig om termokannen, så den hadde jeg droppet. Hadde også droppet den hvir holderen til filteret settes direkte på kolben og ikke har eget stativ. Anonymkode: 577fb...b64 Akkurat det samme skulle jeg si, mamma har det og det irriterer henne veldig for hun tenkte ikke det når hun kjøpte den. Dryppstopp savner hun og. Anonymkode: 79a74...1ef
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 Takk for tips 😄👌 Anonymkode: 41d16...280
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2020 #5 Skrevet 8. mai 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kaffen er den samme på alle, så det kan du velge etter smak og behag. Men har hørt mye dårlig om termokannen, så den hadde jeg droppet. Hadde også droppet den hvir holderen til filteret settes direkte på kolben og ikke har eget stativ. Anonymkode: 577fb...b64 Støtter dette. Kjøpte meg nettopp Mccamaster, og det var et veldig bra valg. Mye bedre kaffe! Men filterholderen må tas av før jeg kan løfte av kolben, og det er utrolig upraktisk. Ville absolutt kjøpt med eget stativ til filterholder! Anonymkode: f6c4c...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå