Gå til innhold

Er storytel bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om denne? eller er det andre som er bedre :)

Barnet har en egen for barn, og koser seg veldig, så skulle nå har jeg også lyst på

Anonymkode: 60d47...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

hva synes dere om denne? eller er det andre som er bedre :)

Barnet har en egen for barn, og koser seg veldig, så skulle nå har jeg også lyst på

Hvilken har barnet? 8-åringen min har nettopp fått storytel, men han synes det er vanskelig å finne noe han liker der. Har ikke fått sjekket utvalget for voksne ennå. Hadde fabel før, og den likte vi begge, men har hørt det meste vi fant interessant der.

Anonymkode: 2a3eb...f94

Skrevet

Liker at de har greit utvalg av engelske bøker. Stadig noe jeg kan høre på. Datteren på 14 har sin egen bruker, vi har familiekonto. Hun hører også mye lydbok, og gjerne engelsk der også. 

Skrevet

Vi vurderer å bytte, har Fabel nå.

Her er det datteren på 11 og mannen min som hører, og datteren er veldig fornøyd men mannen klager på at det er veldig mye norsk og veldig lite utenlandske forfattere?

Litt vanskelig å forstå dette synes jeg, leste at Fabel var lydbokforlaget sin strømmetjeneste og de har jo masse utenlandske forfattere, men har de ikke det på Fabel-tjenesten?

Er det mer utenlandske forfattere på Storytel? Mannen hører mest på krim og har vært gjennom alle de nordiske nå tror jeg, og ønsker noe mer...

Anonymkode: a5afd...5b5

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Storytel.

Godt utvalg i ulike kategorier, på norsk og engelsk. Enkelt å søke i utvalget. 

Gratis prøveperiode, hvis jeg husker rett. 

Fikser ikke Kindle. Må ha fysisk bok eller lydbok 😀

Skrevet

Vi hadde Fabel tidligere, men byttet over til Storytel. Både ungene og jeg synes det er bedre og mer interessant innhold der.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi vurderer å bytte, har Fabel nå.

Her er det datteren på 11 og mannen min som hører, og datteren er veldig fornøyd men mannen klager på at det er veldig mye norsk og veldig lite utenlandske forfattere?

Litt vanskelig å forstå dette synes jeg, leste at Fabel var lydbokforlaget sin strømmetjeneste og de har jo masse utenlandske forfattere, men har de ikke det på Fabel-tjenesten?

Er det mer utenlandske forfattere på Storytel? Mannen hører mest på krim og har vært gjennom alle de nordiske nå tror jeg, og ønsker noe mer...

Anonymkode: a5afd...5b5

De har nok ikke alle titler tilgjengelig for strømming av den grunn. Jeg hører mye krim og finner stadig nye bøker, både på norsk og engelsk. 

Skrevet

Vi har Storytel, for 9-åringens skyld. Hun går rundt med høretelefonene hele ettermiddagen så hun har ingen problemer med å finne bøker ihvertfall. Nå hører hun på Halvgudene.

Anonymkode: 4e1af...b5c

Skrevet

Takk for svar, barnet har Pickatale :)

Oki så Fabel er også bra, Hører flere er fornøyd med begge,men siden jeg må betale for begge synes jeg det er greit med kun 1 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...