Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #1 Skrevet 7. mai 2020 Min søster har fått seg kjæreste, og de flyttet sammen etter 3 måneder. Har nå vært sammen i 10 månder. Han har tre barn fra tidligere forhold som bor der halvparten av tiden. Nå skal gutten konfirmeres til høsten og vi er invitert hele familien. Jeg og min familie, min bror og hans kone, mine foreldre, til og med min bestemor, som såvidt har møtt konfirmanten. Jeg synes det er rart. Det er flott at man kan være bonusmor og sånn, men at hele familien til stemor inviteres i konfirmasjonen, er ikke det litt rart? Eller er det helt vanlig? Anonymkode: 44f32...c0c
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2020 #2 Skrevet 7. mai 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min søster har fått seg kjæreste, og de flyttet sammen etter 3 måneder. Har nå vært sammen i 10 månder. Han har tre barn fra tidligere forhold som bor der halvparten av tiden. Nå skal gutten konfirmeres til høsten og vi er invitert hele familien. Jeg og min familie, min bror og hans kone, mine foreldre, til og med min bestemor, som såvidt har møtt konfirmanten. Jeg synes det er rart. Det er flott at man kan være bonusmor og sånn, men at hele familien til stemor inviteres i konfirmasjonen, er ikke det litt rart? Eller er det helt vanlig? Anonymkode: 44f32...c0c Min nevø skal og konfirmeres til høsten, og jeg regner med at stemor sin familie blir invitert. Jeg har ikke tenkt at jeg synes det er noe rart i det. Sønnen til min venninne konfirmerte seg for en stund siden, og da var hennes familie, pappaen sin famile og stefaren sin familie der. Anonymkode: bed7d...baa
Nyttårs barn Skrevet 7. mai 2020 #3 Skrevet 7. mai 2020 (endret) Det hadde vel vært mer naturlig om dere hadde kjent gutten gjennom oppveksten synes jeg. Men kanskje de ønsker å bruke denne muligheten til å la familiene bli kjent og skape samhold, dette høres jo ut som rause mennesker. Kanskje gutten ikke har så stor biologisk familie, slik at de ønsker å inkludere flere for å gjøre stas på ham. Kanskje dette er mannen i din søsters liv og hun går "all in" Endret 7. mai 2020 av Nyttårs barn
Mamma_til_2 Skrevet 8. mai 2020 #4 Skrevet 8. mai 2020 Jeg syns det er hyggelig at alle blir inkludert, det kan være mange grunner for at alle blir invitert alt fra at det ikke er stor biologisk familie til at simpelthen konfirmanten faktisk ønsker at alle som er i livet hans/hennes skal komme og dele dagen. Det er fullt lovlig og takke nei om noen føler at det blir feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå